North And South

Tophbeifong3 maandag 22 februari 2016 om 10:52

Hi, idk of hier al een topic over is gemaakt alleen er komt een nieuwe comic van ATLA :'D
de strip gaat heten north and south. Het gaat er vgm over dat Aang, Katara, Sokka, en Toph naar
de zuidelijke waterstam gaan. verder is er behalve de covers nog vrij weinig van bekend.
verder komt er in het najaar van 2016 ook nog een TLOK comic vgm! (:
Danielle woensdag 24 februari 2016 om 16:59

Leeuk!!!!!
Volg mijn Avatar instagram account:
http://www.instagram.com/avatarthefourelements
Zuko4Ever vrijdag 26 februari 2016 om 22:45

Hm, een beetje googlen geeft de officiƫle beschrijving. ^_^

Wanneer Aang vertrekt om Vuurheer Zuko te helpen met geestelijke zaken in de Vuurnatie, keren Katara en Sokka samen terug naar de Zuiderlijke Waterstam, waar ze zijn geschokt om te ontdekken dat hun dorp een bruisende stad is geworden, onder leiding van Hakoda. De veranderingen zijn grotendeels te danken aan de inspanningen van Malina, een lid van de Noordelijke Waterstam die schijnbaar streeft naar een grotere vereniging de Waterstammen, maar stiekem onbekende bedoelingen heeft.

Als ik dit zo lees moet ik heel erg denken aan seizoen 2 van de Legende van Korra, en het plot van Unalaq. Die kwam ook naar de Zuiderstam, zogenaamd om de stammen te verenigen en ook hij bleek hele andere bedoelingen te hebben.
Wat niet helpt is dat Unalaq's vrouw ook Malina heet... maar dat kan niet dezelfde zijn, toch? :?
Tenminste, er zit 70 jaar tussen deze strip en LoK... :S ... complottheorieƫn.

Enfin, eerst nog deel 3 van Smoke & Shadow afwachten. ^^D

[img]http://images.randomhouse.com/cover/9781506700229[/img]

ATLBNSV2-CVR-4x6-SOL-84aaa.jpg

ATLBNSV3-CVR-4x6-SOL-d9492.jpg
FEMRRqr.png
jarmojarmo2000 dinsdag 8 maart 2016 om 18:34

is er iemand die weet of er nog ooit nieuwe afleveringen gaan komen?
bollin12 woensdag 9 maart 2016 om 20:00

jarmojarmo2000 schreef:

mss god. als je er in geloof. verder weet niemand het. maar binnen 3 jaar zullen er zeker geen afleveringen komen daar durf ik wel een hand in het vuur te steken.
Zuko4Ever donderdag 10 maart 2016 om 18:03

jarmojarmo2000 schreef:

Van Avatar: The Last Airbender? Nee ;}
Van The Legend of Korra? Nee ;}

Van een andere, nieuwe Avatar-serie? ... ehm, wie weet? :S 'Ooit' is een lange tijd. Maar de makers van ATLA en LoK hebben aangegeven dat zij de komende jaren in elke geval niets meer met Avatar gaan doen. ;}

En om het nog (een beetje) ontopic te houden; ik denk ook niet dat ze de strips gaan 'verfilmen' tot een nieuwe serie. ;}
Bericht is gewijzigd op donderdag 10 maart 2016 om 18:04.
FEMRRqr.png
Tophbeifong3 vrijdag 25 maart 2016 om 09:23

Zuko4Ever schreef:
[..]

Van Avatar: The Last Airbender? Nee ;}
Van The Legend of Korra? Nee ;}

Van een andere, nieuwe Avatar-serie? ... ehm, wie weet? :S 'Ooit' is een lange tijd. Maar de makers van ATLA en LoK hebben aangegeven dat zij de komende jaren in elke geval niets meer met Avatar gaan doen. ;}

En om het nog (een beetje) ontopic te houden; ik denk ook niet dat ze de strips gaan 'verfilmen' tot een nieuwe serie. ;}

Om eerlijk te zijn weet ik dat wel zeker :( we zullen het met strips moeten doen. :$
Zuko4Ever zaterdag 22 oktober 2016 om 22:41

North and South, Part One is uit! ^^D

Hier kun je hem lezen
FEMRRqr.png
ATLOK woensdag 9 november 2016 om 14:27

Bedankt voor het delen! :)
Zuko4Ever schreef:
North and South, Part One is uit! ^^D

Hier kun je hem lezen
You think freedom is something that you can give or take on a whim. But to your people, freedom is just as essential as air. And without it there is no life, there is only darkness. - Zaheer