Where are they now?

onlyavatar maandag 14 mei 2018 om 21:48

Ik heb geen idee of oude leden hier nog wel eens op komen? Weet wel dat ik het weleens doe, dus denk andere ook wel.. misschien.. dus..

Gewoon een vraagje: Wat doen jullie nu? Kijken jullie de Avatar-serie weleens terug? Sinds hoelang keek je het al? Mis je het? Hoe gaat het met je in real-life? Mis je deze site en het kletsen over de serie? Zijn er nog andere interessante series die je nu volgt?

Lijkt me leuk als er nu een half jaar niet gereageerd gaat worden ^_^'

Maar gewoon even een voorbeeld lijstje/verhaaltje van mijzelf:

Naam: Caitlin
Gebruikersnaam: Onlyavatar (maar dan zonder hoofdletter, wat ik nooit leuk vond)
Leeftijd: 23
Actief geweest sinds: 2009, totdat A:TLA stopte en daarna nog even toen Korra begon?
Beroep of opleiding: Grafisch vormgever
Wanneer heb je Avatar voor het laatst gekeken:
Volgens mij heb ik begin 2018 nog 2 seizoenen van Korra opnieuw bekeken, niet in een logische volgorde. Begon bij het laatste seizoen en toen wou ik het gevoel herleven van de allereerste episode, waardoor ik seizoen 1 weer ben gaan kijken.
Wanneer begon je met kijken?
In 2005, maar geen idee wanneer precies.
Welke series heb je in de laatste 3 jaar gevolgd?
Veel, oke, hier gaan we:
Grimm, The 100, Designated Survivor, Supernatural, Supergirl, The flash, arrow, lost in space, mindhunter, once upon a time, the crown en.. vast wel meer, ik heb begin april trouwens ook Hannah Montana serie + the movie zitten kijken 8]

En ohja, ik mis het praten over Avatar of andere leuke dingen op dit soort fora's(?). Meeste mensen die ik in die tijd op Hyves (of het was facebook al, geen idee eigenlijk) had, allemaal uit het zicht verloren of hun achternaam vergeten :(

@Yohoho170, ik zal heel teleurgesteld zijn als jij niet zal reageren :(
ipaxkj.png
glkx vrijdag 18 mei 2018 om 11:26
Webmaster

Ik kom zeker nog af en toe op de website. Vooral om de boel nog een soort van netjes te houden :P

Moet zeggen dat ik de Avatar-serie afgelopen jaren niet heb terug gekeken. Denk er wel vaak aan terug - goede oude tijd ^^

Naam:
Guido
Gebruikersnaam: glkx
Leeftijd: 26
Actief geweest sinds: 2007 tot geen idee. Ergens kort nadat Korra stopte.
Beroep of opleiding: UX en Interaction designer / Webbouwer
Wanneer heb je Avatar voor het laatst gekeken:
De laatste afleveringen van Korra was de laatste keer dat ik heb gekeken.
Welke series heb je in de laatste 3 jaar gevolgd?
Te veel om op te noemen. Ik heb in de jaren een leuke lijst series en films verzameld op IMDB => https://www.imdb.com/user/ur22560923/ratings
Luchtavatar13 dinsdag 29 mei 2018 om 21:55

Ook ik kijk zo nu en dan nog eens op deze site.

Gebruikersnaam: Luchtavatar13
Beroep/opleiding: Ik zit in de juridische sector.
Voor het laatst gekeken:
- ATLA (de serie): een aantal jaren geleden;
- ATLA (overig): toevallig heb ik afgelopen maand nog deze video gekeken;
- LOK: heb ik slechts eenmaal gezien, dus dat is alweer een aantal jaren geleden.
Andere series: o.a. The Crown en Death Note.
Only justice will bring peace. ~ Avatar Kyoshi
yohoho170 zondag 17 juni 2018 om 09:17
Moderator

woooow onlyavatar lang geleden!

Jaah eens in de zoveel maanden kijk ik. (In dit geval of toevallig om te kijken of iemand gereageerd had op dat topic die ik paar maanden terug hier plaatste).

Lid sinds 2008, actief 2009- net nadat Korra stopte.

Volgde avatar sinds het begin... maar dan wel willekeurig. Niet bepaald op volgorde ofzo.
Alleen hadden we schotel en toen ging Nickelodeon van zender wisselen die we niet in het pakket hadden. Dus een hele tijd niet kunnen kijken... Maar na een flinke tijd we kregen een update en Nickelodeon kwam weer terug ^_^

Ik had het jaren niet gezien en keek toen De Invasie deel 2 :P Omdat mijn vrienden zeiden moet je zien, de finale van avatar!

Jaaah de finale was het dus niet en toenwerd het een jaar wachten ofzo op de finale afleveringen. In de tussen tijd had ik even alle avatar afleveringen van Boek 1-2 en de eerste helft van 3 allemaal ingehaald en op volgorde gekeken. Daarna kwam ik hier en keek de afleveringen in het Engels haha omdat ik niet langer wilde wachten.

Ik kijk nu dus eens in de zoveel maanden op deze site, met betrekking tot een nieuwe Aang/Korra Comic die uitkomt. (Vandaar het geplaatste topic eerder). Daarvoor ook een periode gehad van echt jaren niet geweest op de site.

Begin dit jaar alle Aang en Korra seizoenen achter elkaar gekeken (wel weken over gedaan xD )

Had toen der tijd wel graag met computer en edit kennis van nu gehad.
Had ik vast meer avatar video's gemaakt in elkaar gezet. Was toen gewoon nogal beperkt qua mogelijkheden. Mis vooral die youtube tijd een beetje, beetje facebook achtig was dat toen. Met reacties op elkaars pagina plaatsen etc. Deed dat met een aantal leden van hier.
Bericht is gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 09:29.
tumblr_m6xqhyN0u31rzla8ao1_250.png