Legend of Aang - Imbalance (Comics)

yohoho170 woensdag 26 september 2018 om 11:58
Moderator

Gezien het forum weer wat teken van leven geeft, dacht ik: laat ik hiervoor ook maar een topic aanmaken.

Vorige maand kwam het laatste deel van Legend of Korra: The Turfwars uit. Moet ik nog even lezen.
En begin dit jaar werd er al bekend gemaakt, dat er een nieuwe Legend of Aang trilogie comics verhaal zou komen.

Het gaat dus Imbalance heten en is gemaakt door nieuwe schrijvers en niet nieuw iemand die de art heeft gemaakt.

"Aang, Katara, Sokka, and Toph return to Earthen Fire Industries—the factory owned by Toph's father—and they find that the once-small town of Cranefish is now booming. Expecting a warm welcome, Aang is surprised when their arrival is met with disinterest and even open hostility. At a business council meeting, the reason for the slight becomes clear: A massive bender versus non-bender conflict has gripped the town's inhabitants and is threatening to turn violent!"

"Imbalance will be the first Avatar: The Last Airbender comic trilogy written by Faith Erin Hicks and the first to have art by Peter Wartman. Former trilogies were co-written by Gene Luen Yang and illustrated by Gurihiru"

Vind het leuk dat ze er mee doorgaan! :)
Ben benieuwd, nieuwe avonturen vind ik altijd wel leuk om te lezen. Beter dan niets
tumblr_m6xqhyN0u31rzla8ao1_250.png
onlyavatar donderdag 27 september 2018 om 09:13

Wel leuk dat ze doorgaan met die comics. Maar ik ben na The Search of nog eentje daarna, wel afgehaakt. Ik volgde het niet helemaal meer.. :P
ipaxkj.png
Zuko4Ever vrijdag 28 september 2018 om 20:43

Eh... wat? :?

Een 'bender vs non-bender conflict'... hebben we dat al niet gehad? Jeweetwel, met Amon en de Equalists?
Oké, dit speelt zich 70 jaar daarvoor af, maar dan nog. Waarom twee keer hetzelfde?

En er van uitgaand dat de 'Earthen Fire Industries' in het toekomstig Republic City ligt, hoe dom zijn ze daar dan wel niet dat ze zich 70 jaar later precies in dezelfde situatie bevinden. :')

Enfin, dat is misschien een beetje voorbarig. Maar ik hoop toch wel dat ze er iets origineels mee doen; ik zit niet te wachten op een Boek: Lucht 2.0. :S