Read or you will be followed by

newspirit woensdag 13 mei 2020 om 20:06

Hey,
Ik ben een nieuw lid.
Kijk avatar sinds ik een klein kind was. Keek voor het eerst avatar in 2011-2012. Daarna kwam de legende van korra in 2014. Ik zal me later wat beter voorstellen. stay tuned. binnekort betekent een uur ;D . De titel zou eigenlijk zijn: read or wil be followed by the feeling of shame and humiliation.
newspirit woensdag 13 mei 2020 om 20:39

Ben een groot fan vanavtar heb alle comics gelezen en alle series in engels en nederlands. Ben heel benieuwd naar de nieuwe serie op netflix (als het maar niet net als 2010 word)
vragen kan je stellen. Tijdvermaak in deze tijd is ook wel leuk.
best chracter: azula, zaheer
best nation: fire nation
best avatar: aang
first crush: ty lee XD
best overal sub bending:
lightning, lava bending
Worst villian: rough rinos and combustion man,triple triats(iets in die richting)
MysteryofAvatar donderdag 28 mei 2020 om 14:14

Wat leuk om te zien dat er toch nog steeds hier en daar een nieuw lid bij komt! Je hebt je grondig voorgesteld zeg!

Zelf heb ik alle avatar afleveringen gezien van beide series en heb ik de comic gelezen over de zoektocht naar Ursa. Overigens was ik er kapot van dat avatar officieel geen nieuwe aflevering meer ging maken. Ik hoop dat Netflix daar misschien nog verandering in gaat brengen maar dat is wel echt een long shot.

Om jouw lijstje over te nemen en in te vullen:
Best character: Zuko
Favorite character: Sokka
Best and Greatest Nation: Earth Kingdom
Best Avatar: Aang
First Crush: Katara of was het toch Suki..:'D
Best Overal Sub Bending: Bloodbending
Worst Villain: Triple Triads
Best Villain: Amon

Het is de laatste paar jaar al erg rustig op het forum, maar voor degenen die af en toe nog een keertje hierop kijken is het toch leuk mensen zoals ons te blijven lezen.
Ik denk, dus ik besta.