TLOK Art Book 4: Balance

ATLOK donderdag 6 augustus 2020 om 22:41

Hallo allemaal, dat is lang geleden! Ik heb een vraag over The Legend of Korra: Art of the Animated Series - Book 4: Balance. Ik kan dit boek nergens meer vinden en dit is de enige uit de reeks die ik mis. Weet iemand waar ik deze als hardcover kan kopen?
You think freedom is something that you can give or take on a whim. But to your people, freedom is just as essential as air. And without it there is no life, there is only darkness. - Zaheer
yohoho170 dinsdag 18 augustus 2020 om 15:48
Moderator

Heey, ik heb ook even gezocht voor je, maar kan helaas niets vinden :(
Alleen meer de ebook versie of mensen die hem via amazon/ebay voor torenhoge (honderden euro's) prijzen 2dehands verkopen.
tumblr_m6xqhyN0u31rzla8ao1_250.png
ATLOK zondag 23 augustus 2020 om 11:57

yohoho170 schreef:
Heey, ik heb ook even gezocht voor je, maar kan helaas niets vinden :(
Alleen meer de ebook versie of mensen die hem via amazon/ebay voor torenhoge (honderden euro's) prijzen 2dehands verkopen.

Bedankt voor je reactie! Ik kom inderdaad ook alleen de tweedehands boeken tegen voor gigantische bedragen, erg jammer. Omdat ik van alle andere boeken de eerste druk heb, wilde ik deze ook graag van boek 4 hebben. Helaas vrees ik dat ik dan toch zal moeten wachten op een herdruk. Ik heb daar al contact over gehad met een boekenwinkel, maar zij geven aan dat deze herdruk eigenlijk al in mei in de winkels had moeten liggen, maar dat dit is geannuleerd. Het is dus afwachten of er überhaupt nog een herdruk zal komen.
You think freedom is something that you can give or take on a whim. But to your people, freedom is just as essential as air. And without it there is no life, there is only darkness. - Zaheer