Live-Action Avatar: The Last Airbender

Zukofan dinsdag 23 februari 2021 om 18:04

Hallo Allemaal,

In dit topic verzamel ik alle nieuws over Avatar: The Last Airbender Live-Action serie van Netflix.

Zoals jullie weten hebben Bryan Konietzko & Michael Dante DiMartino het project van Netflix verlaten door creatieve meningsverschillen. Inmiddels is er een nieuwe showrunner gevonden: Albert Kim, bekend van series als Sleepy Hollow, Nikita & Leverage.

Netflix verandert ook details van de serie. Sokka & Katara krijgen andere leeftijden in de Live-Action serie van Netflix. Zo zal Katara 16 zijn in de serie en de oudere zus zijn van Sokka die 14 is en dus jonger is dan Katara.

De afleveringen zullen allemaal een uur duren en het eerste seizoen bevat 10 afleveringen.
pc8nd.jpg
LordMomo donderdag 25 februari 2021 om 19:20

Dit is pure speculatie maar het feit dat ze Katara's leeftijd veranderden naar 16 (Zuko's leeftijd), doet me denken dat deze live-action een "Zutara" live-action zal worden in plaats van een "Kataang" live-action.

Goed voor de Zutara-fans denk ik.
Zukofan zaterdag 27 februari 2021 om 20:17

LordMomo schreef:
Dit is pure speculatie maar het feit dat ze Katara's leeftijd veranderden naar 16 (Zuko's leeftijd), doet me denken dat deze live-action een "Zutara" live-action zal worden in plaats van een "Kataang" live-action.

Goed voor de Zutara-fans denk ik.

Dat zou zomaar eens kunnen. Bryan & Michael zijn niet voor niks opgestapt wegens creatieve meningsverschillen.
pc8nd.jpg