Avatar is terug met Avatar Studios

Zukofan donderdag 25 februari 2021 om 18:11

Hallo Allemaal,

Er is een nieuwe studio opgericht, Avatar Studios! Deze studio wordt geleid door Bryan Konietzko & Michael Dante DiMartino de makers van Avatar.

Dit betekent dat er nieuwe Avatar films en series gemaakt zullen worden!

Dit hebben de makers te zeggen over hun nieuwe studio:

"We zijn echt enorm dankbaar aan Brian Robbins en Ramsey Naito voor hun enthousiasme en respect voor Avatar en ons als makers. Vanaf het begin hebben ze onze ambitieuze plannen ondersteund en voor een positieve, proactieve werkomgeving gezorgd,"

Het eerste project van Avatar Studios wordt een animatie film. De ontwikkeling van de film begint later dit jaar. De content zal een deel op Paramount+ te zien zijn en voor een deel op Nickelodeon. De intentie is om volledige nieuwe series te maken!
pc8nd.jpg
LordMomo donderdag 25 februari 2021 om 19:09

Ik was zo blij toen ik nieuws zag op hun officiële YouTube-pagina!!!

Meer nog, volgens het nieuws zou het gaan over A:TLA zelf? Dus geen nieuwe Avatar of Korra, hoewel we denk ik moeten wachten tot er verder nieuws komt.

Eerste project is de film waarmee ze dit jaar nog willen starten.
Zukofan zaterdag 27 februari 2021 om 20:27

LordMomo schreef:
Ik was zo blij toen ik nieuws zag op hun officiële YouTube-pagina!!!

Meer nog, volgens het nieuws zou het gaan over A:TLA zelf? Dus geen nieuwe Avatar of Korra, hoewel we denk ik moeten wachten tot er verder nieuws komt.

Eerste project is de film waarmee ze dit jaar nog willen starten.

Er komt inderdaad een (bioscoop) film van Avatar The Last Airbender. Ik had begrepen dat er ook content komt omtrent Korra.

Het zou geweldig zijn als we ook prequels krijgen van vorige Avatars zoals Roku, Kyoshi etc.
pc8nd.jpg
avatarkorra11 maandag 1 maart 2021 om 14:30

Ik was helemaal niet blij toen ik L. O. K. had uitgekeken... ik wil meer afleveringen!
kataang2801 maandag 1 maart 2021 om 21:58

Ik volg avatar ook sinds dag 1.. dus jaa ook een avatar freak 😂
Ik ben zo blij met dit nieuws en jaa inderdaad Aang is nog steeds mijn nummer 1 en ik denk dat het zo blijft. Maar dat mag zeker de pret niet bederven voor de nieuwe avatar series en ik kijk er mega naar uit!!
avatarkorra11 maandag 8 maart 2021 om 13:25

kataang2801 schreef:
Ik ben zo blij met dit nieuws en jaa inderdaad Aang is nog steeds mijn nummer 1 en ik denk dat het zo blijft. Maar dat mag zeker de pret niet bederven voor de nieuwe avatar series en ik kijk er mega naar uit!!
jaa ik ook ben super avatar fan en ik denk de meesten op deze site ook denk ik^_^
Bericht is gewijzigd op maandag 8 maart 2021 om 13:26.
avatarkorra11 dinsdag 9 maart 2021 om 13:39

kataang2801 schreef:
sorry mij is water denk ik favo dus korra en katara
LordMomo donderdag 11 maart 2021 om 09:28

Zukofan schreef:
[..]

Er komt inderdaad een (bioscoop) film van Avatar The Last Airbender. Ik had begrepen dat er ook content komt omtrent Korra.

Het zou geweldig zijn als we ook prequels krijgen van vorige Avatars zoals Roku, Kyoshi etc.
Zelfs een prequel van Aang zou geweldig zijn! Meer over zijn leven in de luchttempels. Ik weet dat oorspronkelijk zijn ouders een rol zouden spelen in ATLA maar last-minute werden geschrapt.
avatarkorra11 donderdag 11 maart 2021 om 10:11

LordMomo schreef:
[..]
Zelfs een prequel van Aang zou geweldig zijn! Meer over zijn leven in de luchttempels. Ik weet dat oorspronkelijk zijn ouders een rol zouden spelen in ATLA maar last-minute werden geschrapt.
denk dat ik wel meer wil van korra, die is mijn favo avatar.
Momoness vrijdag 12 maart 2021 om 07:33

Super leuk om dit nieuws te horen!
Door het nieuws dacht ik gelijk ik log even in op mijn oude account hihi.
Ik hoop dat ze een film willen maken over het leven na ATLA.
Dus over Aang, Katara, Sokka, Toph en Zuko.
We weten nog steeds vrij weinig bijvoorbeeld over het leven wat Sokka heeft geleid. Is hij samen met Suki? Ik ben heel benieuwd!
Heel veel zin in!
466Makookorraa.jpg