Raad de screenshot uit een film

mormel123 zondag 3 augustus 2008 om 13:09

Smellerbee ken je de regels wel eens. Nu overtreed je weer de regels. Jumper heeft hem goed geraden dus hij mag nu en als hij binnen 5 dagen geen screen plaatst dan is de topicmaker jij dus.
PS3 GAMES: Mercenaries 2, Gta iv, Call of Duty: World at War, Little Big Planet, Midnight club: los angeles, Far Cry 2
Smellerbee zondag 3 augustus 2008 om 20:46

mormel123 schreef:
Smellerbee ken je de regels wel eens. Nu overtreed je weer de regels. Jumper heeft hem goed geraden dus hij mag nu en als hij binnen 5 dagen geen screen plaatst dan is de topicmaker jij dus.

Sorry hoor, dan hoef je neit zo dom tegen me te doen.
~ Enter the void, empty, and become wind.
mormel123 zondag 3 augustus 2008 om 21:26

Ik doe niet dom hoor :S Ik wil je het alleen even duidelijk maken. Sorry als je het verkeerd begrepen hebt ;)
PS3 GAMES: Mercenaries 2, Gta iv, Call of Duty: World at War, Little Big Planet, Midnight club: los angeles, Far Cry 2
bijnaanders zondag 3 augustus 2008 om 21:43

volgensmij is smellerbee degene die het verkeerd begrijpt ;}
Wees altijd negatief, als het niet positief is heb je lkr gelijk en als je het fout hebt ben je blij omdat het positief is :P
Smellerbee maandag 4 augustus 2008 om 13:43

bijnaanders schreef:
volgensmij is smellerbee degene die het verkeerd begrijpt ;}

Volgens mij ben JIJ degene die je er niet mee moet bemoeien
~ Enter the void, empty, and become wind.
bijnaanders maandag 4 augustus 2008 om 15:03

lol, volgens mij was ik diegene die het als eerst opmerkte :P dus bemoei ik me al vanaf het begin. Maar weer verder met raden
Wees altijd negatief, als het niet positief is heb je lkr gelijk en als je het fout hebt ben je blij omdat het positief is :P
mormel123 maandag 4 augustus 2008 om 19:22

bijnaanders schreef:
[..]

Neu, een gewoonte, maar vaak spreken ze het verkeerd uit en zeggen ze D O M

Nice, hehe Je hebt altijd weer een of andere opmerking :P net zoals bij dat zombie plaatje bij topic games
mormel123 maandag 4 augustus 2008 om 19:24

mormel123 schreef:
[..]

Nice, hehe Je hebt altijd weer een of andere opmerking :P net zoals bij dat zombie plaatje bij topic games

Hey, Jumper die film van dat plaatje was laatst nog op tv, alleen ik ben de film naam kwijt :P En tv-gids ook :P
bijnaanders maandag 4 augustus 2008 om 19:29

uhhhh, trio post? hoe heet dit :P boeiee...
mormel123 maandag 4 augustus 2008 om 20:03

Dit ging helemaal fout sorry :P Het was niet me bedoeling om het te doen. Ik wou edit doen om dat gedeelte van jumper erbij te zetten maar toen drukte ik per ongeluk op quote bij me eigen post. Later wou ik dat weer veranderen maar toen gebeurde er iets raars