Comic-Con 2013

glkx zondag 7 juli 2013 om 14:46
Webmaster

Ook dit jaar gaan wij ons best goed jullie op de hoogte te houden van het laatste nieuws afkomstig van de Comic-Con. Dit jaar is De Legende van Korra panel 19 juli om 20:15 (Nederlandse tijd). Meer nieuws is te lezen in onderstaand bericht. Mee praten over het laatste Comic-Con nieuws kan in dit topic :)

Avatar: The Four Elements schreef:
Bereid je voor op heel veel De Legende van Korra vuurwerk. Deze maand, 18 tot en met 21 juli, is de jaarlijkse Comic Con in San Diego. Nickelodeon is ook dit jaar weer van de partij. De Legende van Korra lijkt voor Nickelodeon een belangrijke rol te gaan spelen. Vrij recent is het panel voor de Comic-Con aangekondigd en zal plaatsvinden 19 juli om 20:15 (Nederlandse tijd).

Dat wij veel nieuwe informatie gaan horen en zien staat vast. De release datum van De Legende van Korra nadert volgens verschillende bronnen rap. Voorzichtig kunnen wij een release in september dit jaar vast stellen. In een persbericht van de Canadese Nickelodeon zijn de nieuwe programma's voor het komend jaar gepresenteerd; waaronder De Legende van Korra.

Uiteraard houden wij jullie hier op de hoogte van al het laatste nieuws afkomstig de Comic-Con. Voor wie niet kan wachten, zijn hier de eerste beelden uit boek 2: Geesten.

preview-book-2.jpg
Bericht is gewijzigd op zondag 7 juli 2013 om 15:15.
ChloeDeborah zondag 7 juli 2013 om 15:02

Dat plaatje is epic.

Maar is het om 11.15 am of pm?
*:--☆--:*:--☆:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆:*:-
Long ago, the websites lived together in harmony… Then everything changed when Windows Vista attacked! Only Google, Master of All Search Engines could stop it. But when the internet needed it most, Google vanished.Then its retarded half-cousin Bing came around f*cking sh*t up, god damn it, bing bing
Littlewolf zondag 7 juli 2013 om 15:05

Ik ga er vanuit dat dat AM is, want om 11:15 s'avonds lijkt me een beetje laat.
“I don’t need luck, though. I don’t want it. I’ve always had to struggle and fight, and that’s made me strong. It made me who I am.”
glkx zondag 7 juli 2013 om 15:09
Webmaster

Het is inderdaad AM. Heb het aangepast. Dankjewel :)
Welke tijd is dat btw in Nederland?

Edit: Antwoord is 19 juli om 20:15. Dikke 9 uur verschil.
Bericht is gewijzigd op zondag 7 juli 2013 om 15:12.
Littlewolf zondag 7 juli 2013 om 15:13

Ja daar zat ik ook ff over na te denken ik denk 6 a 7 uur later in Nederland, omdat Aruba 6 uur tijdsverschil heeft met Nederland en die tijdslijn gaat ook over een stuk in Amerika.

Dus wij kunnen de eerste dingen horen rond 5 a 6 uur in de middag.
“I don’t need luck, though. I don’t want it. I’ve always had to struggle and fight, and that’s made me strong. It made me who I am.”
glkx zondag 7 juli 2013 om 15:17
Webmaster

Ik denk dat het nieuws rond 7 uur langzaam om gang komt en rond 9 uur explodeert, waar neer de panel is afgelopen. Denk dat tijdens maar door weinig website wordt gepost. Maar we gaan het zien. Ben erg benieuwd.
sukifan dinsdag 16 juli 2013 om 12:20

Ik neem aan dat het op TV is? Op welke zender dan?
PS: ik heb KPN dus dat is voor iedereen anders, weet iemand wat het is voor KPN?
"But, i guess that the nice part about a family is that they always be there for you." ~Ikki
ChloeDeborah dinsdag 16 juli 2013 om 13:48

sukifan schreef:
PS: ik heb KPN dus dat is voor iedereen anders, weet iemand wat het is voor KPN?

Ik denk eerlijk gezegd dat het niet te volgen is op de TV, aangezien het in de VS is... ik heb zelf nooit echt Amerikaanse zenders gezien op mijn TV, tenzij ze ge-dubt zijn. Dus ik denk dat het wachten wordt.
*:--☆--:*:--☆:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆:*:-
Long ago, the websites lived together in harmony… Then everything changed when Windows Vista attacked! Only Google, Master of All Search Engines could stop it. But when the internet needed it most, Google vanished.Then its retarded half-cousin Bing came around f*cking sh*t up, god damn it, bing bing
glkx dinsdag 16 juli 2013 om 16:53
Webmaster

sukifan schreef:

Comic Con is helaas niet live te volgen via televisie of live stream.

Wel zullen het tijdens het panel moeten doen met Twitter en andere bronnen.
sukifan woensdag 17 juli 2013 om 12:39

Ohja ok. :( jammer... :'(
"But, i guess that the nice part about a family is that they always be there for you." ~Ikki
Pagina 1234