Comic-Con 2013

jojo440 vrijdag 19 juli 2013 om 23:00

glkx schreef:
[..]

Gaan wij zeker doen :)

dat is fijn haha,
hoop dat het dan weer hier te zien is op zaterdag om 5 uur moet zaterdag altijd werken xD
ChloeDeborah vrijdag 19 juli 2013 om 23:30

Ik vond dit net op tumblr:

http://legendofkorraholyshit.tumblr.com/post/55899520704/avatarlegends-book-2-episode-1-clip-off

http://www.nick.com/pictures/korra-book-two-sneak-peek-pictures.html?xid=NickTwitter

tumblr_mpzj355CTs1rogcuio1_500.gif
tumblr_mpzj4j0nQt1rogcuio1_500.gif

De eerste aflevering zal helaas niet door Nick online worden gezet. Er mocht niet gefilmd worden, dus ik ben benieuwd of we überhaupt die aflevering kunnen krijgen.

Ook heb ik gelezen dat Jinora naar de geestwereld gaat en Aang gaat ontmoeten, en Korra gaat weg bij Tenzin! Ze gaat leren bij haar ook over de geest wereld inplaats van bij Tenzin.
Er zal oorlog komen tussen de zuidelijke en de noordelijke waterstam. Vanwege Korra´s oom en vader(machts dingetje...). En er komt een oorlog in de geestenwereld tussen de donkere en de lichte geesten. Ook zullen we uitvinden waarom de avatar is ¨gemaakt¨ is. Het kan zijn dat dit niet klopt, want ik was er niet bij. Deze informatie komt allemaal van tumblr.
Bericht is gewijzigd op vrijdag 19 juli 2013 om 23:55.
*:--☆--:*:--☆:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆:*:-
Long ago, the websites lived together in harmony… Then everything changed when Windows Vista attacked! Only Google, Master of All Search Engines could stop it. But when the internet needed it most, Google vanished.Then its retarded half-cousin Bing came around f*cking sh*t up, god damn it, bing bing
JustaGirl zaterdag 20 juli 2013 om 00:33

Hehe, lekker over enthousiast ik had al stiekem gehoopt op de eerste aflevering ha...
Ah fijn, ik ben wel benieuwd hoeveel afleveringen er in boek 2 gaan zitten, want zo te zien zijn er een hóóp problemen op komst (ook al ben ik zelf wel benieuwd hoe het nu in Republic city is afgelopen, want persoonlijk vind ik dat ze die stuurders vs. niet stuurders problemen nog niet helemaal hebben gefixt, maar das mijn mening). :O Ik ben ook wel benieuwd naar het ontstaan van de Avatar en het verhaal van die ene Wan. Alleen doen die freaky geesten me echt aan pokemons denken, of het zijn een soort dinosaurussen die dan uiteindelijk door een komeet zijn uitgestorven.Twee punten waar ik me nu aan erger. Het lijkt wel alsof in een vingerknip Korra met gemak dé 'Avatar Trance' beheerst, waardoor ze ongelooflijk overpowerd op mij overkomt. En het tweede punt. Waarom worden wij zo genaaid dat we tot september moeten wachten?! Argh! *Frustratie*

Oh en ik vond nog een filmpje (of nou ja 'oude' in kleur-versie dan) Yeah! :D

Bericht is gewijzigd op zaterdag 20 juli 2013 om 00:34.
ChloeDeborah zaterdag 20 juli 2013 om 00:48

JustaGirl schreef:
Hehe, lekker over enthousiast ik had al stiekem gehoopt op de eerste aflevering ha...
Ah fijn, ik ben wel benieuwd hoeveel afleveringen er in boek 2 gaan zitten, want zo te zien zijn er een hóóp problemen op komst (ook al ben ik zelf wel benieuwd hoe het nu in Republic city is afgelopen, want persoonlijk vind ik dat ze die stuurders vs. niet stuurders problemen nog niet helemaal hebben gefixt, maar das mijn mening). :O Ik ben ook wel benieuwd naar het ontstaan van de Avatar en het verhaal van die ene Wan. Alleen doen die freaky geesten me echt aan pokemons denken, of het zijn een soort dinosaurussen die dan uiteindelijk door een komeet zijn uitgestorven.Twee punten waar ik me nu aan erger. Het lijkt wel alsof in een vingerknip Korra met gemak dé 'Avatar Trance' beheerst, waardoor ze ongelooflijk overpowerd op mij overkomt. En het tweede punt. Waarom worden wij zo genaaid dat we tot september moeten wachten?! Argh! *Frustratie*

Oh en ik vond nog een filmpje (of nou ja 'oude' in kleur-versie dan) Yeah! :D

ik denk dat dat is omdat het nu zomer is. Vakantie enzo, daar behaal je geen kijkcijfers mee als je een gloednieuw seizoen uitzend.
*:--☆--:*:--☆:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆:*:-
Long ago, the websites lived together in harmony… Then everything changed when Windows Vista attacked! Only Google, Master of All Search Engines could stop it. But when the internet needed it most, Google vanished.Then its retarded half-cousin Bing came around f*cking sh*t up, god damn it, bing bing
sukifan zaterdag 20 juli 2013 om 13:00

Yeahhh!!!!!! Jinora komt voor!!!!!! :D :D . Ik ben echt té hyper blij ofzo. Net rende ik rond het hele huis van blijdschap! en Die uil komt terug! En Korra en Jinora gaan (volgens mij) naar de Geesten Wereld!!!!!!!!!!!! Ik ben echt té blij.
Bericht is gewijzigd op zaterdag 20 juli 2013 om 13:01.
"But, i guess that the nice part about a family is that they always be there for you." ~Ikki
TheFourElements maandag 22 juli 2013 om 01:53

Klein nieuwtje over boek 2:
Lin zal niet voorkomen in boek 2!:(
Ze zal in boek 3 en 4 wel een grote rol krijgen!!!
Als het gras aan de overkant groener is, is het tijd je eigen gras beter te verzorgen.
sukifan maandag 22 juli 2013 om 12:14

Ik hoop dat boek 2 nu snel komt. Want volgens mij kunnen we allemaal NIET meer wachten! :D
"But, i guess that the nice part about a family is that they always be there for you." ~Ikki
ChloeDeborah maandag 22 juli 2013 om 17:35

sukifan schreef:
Yeahhh!!!!!! Jinora komt voor!!!!!! :D :D . Ik ben echt té hyper blij ofzo. Net rende ik rond het hele huis van blijdschap! en Die uil komt terug! En Korra en Jinora gaan (volgens mij) naar de Geesten Wereld!!!!!!!!!!!! Ik ben echt té blij.

Ze gaan (misschien) zelfs Aang ontmoeten.

tumblr_mpzj6vBcxE1rogcuio1_500.gif
sukifan woensdag 24 juli 2013 om 16:43

Pagina 1234