Deel een serie hier!

Naaz donderdag 1 augustus 2013 om 18:13

Ken jij leuke serie deel het hier dan en laat een trailer of een aflevering zien.
Vertel wat jij er zo leuk eraan vindt.
En andere personen zeggen wat ze er van vinden (hoeft geen cijfer).
Het is net als Beoordeel een film of Rate mijn muziek alleen dit gaat over serie's.
Je mag elke serie kiezen van tekenfilm naar een drama serie.
Dus je mag elke genre kiezen.

Ik begin met een tekenfilm: Galactik football die serie kwam op Jetix vroeger en toen de laatste seizoen van nu op Disney Xd. Op mijn display foto heb ik 1 van de spelers en ik vond toen ik klein was de serie erg gaaf hier is een trailer: http://www.youtube.com/watch?v=nvqSmNxx2Rg

Omdat ik de trailer niet goed vind geef ik de eerste aflevereing:
http://www.youtube.com/watch?v=O3xv2J3hW9s
''When people see good they expect good and i don't want to live up to anyone's
expectations''
~Damon Salvatore
Littlewolf donderdag 1 augustus 2013 om 18:26

Oh ja die serie ken ik wel, maar al te goed. Ik was vroeger een enorme fan en had ook mijn eigen website. Het eerste seizoen vond ik erg leuk en de tweede ook wel. De 3e serie heb ik maar paar afleveringen van gezien en die viel me best wel tegen. Het was niet echt meer de serie die ik gewent was en alles werd telkens herhaald wat ik behoorlijk irritant begon te vinden.

Om ff bij anime te blijven, dit was een van mijn lieveling series uit mijn jeugd.
Jammer genoeg komt dit niet meer op tv, want ik vond dit beter dan wat je tegenwoordig allemaal ziet op tv. (met uitzonderingen natuurlijk)

http://www.youtube.com/watch?v=9PU5RReyDNE
“I don’t need luck, though. I don’t want it. I’ve always had to struggle and fight, and that’s made me strong. It made me who I am.”
ChloeDeborah donderdag 1 augustus 2013 om 19:15

Littlewolf schreef:
Oh ja die serie ken ik wel, maar al te goed. Ik was vroeger een enorme fan en had ook mijn eigen website. Het eerste seizoen vond ik erg leuk en de tweede ook wel. De 3e serie heb ik maar paar afleveringen van gezien en die viel me best wel tegen. Het was niet echt meer de serie die ik gewent was en alles werd telkens herhaald wat ik behoorlijk irritant begon te vinden.

Om ff bij anime te blijven, dit was een van mijn lieveling series uit mijn jeugd.
Jammer genoeg komt dit niet meer op tv, want ik vond dit beter dan wat je tegenwoordig allemaal ziet op tv. (met uitzonderingen natuurlijk)

http://www.youtube.com/watch?v=9PU5RReyDNE

Die ken ik wel, ik zag net nog een afbeelding op tumblr.
Ik heb het afgelopen jaar, avatar(natuurlijk), Teen Titans, Riders of Berk, Inazuma Eleven, Danball Senki, Macross space frontier, k-on en free! gekeken. Vraag me niet waarom, want dat weet ik zelf ook niet.

Maar ik raad de Teen Titans aan. Een heel erg grappige serie met actie. Ik kwam er op via deze site nog wel.

https://www.youtube.com/watch?v=3A1QvqHMSUs
*:--☆--:*:--☆:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆:*:-
Long ago, the websites lived together in harmony… Then everything changed when Windows Vista attacked! Only Google, Master of All Search Engines could stop it. But when the internet needed it most, Google vanished.Then its retarded half-cousin Bing came around f*cking sh*t up, god damn it, bing bing
jojo440 donderdag 1 augustus 2013 om 19:58

ik heb nog wel een leuke serie, is sinds vorig jaar te zien in nederland.
Once upon a time.
http://www.youtube.com/watch?v=Rga4rp4j5TY
is echt een hele leuke serie met een boel verhalen uit mijn jeugd zoals sneeuwwitje enzo
Naaz donderdag 1 augustus 2013 om 20:12

Lijkt me een gaaf serie zeg die wil wel zien.
Ik heb ook nog 1. Het is weer tekenfilm van vroeger waar ik ook zo gek op was.
Het blijft een leuke serie ik kijk nu wat ik vroeger allemaal keek nu opnieuw en begrijp het beter dan toen ik klein was. Het is Kim Possible. Ik vond de titelsong vroeger (nog steeds) echt heel leuk.

http://www.youtube.com/watch?v=xRyLWYZx8Fw

P.S Littlewolf je hebt echt gelijk over galactik football ik hoop als er nog een seizoen 4 komt dat het beter is dan de derde echt ik hoop dat het dit jaar uitkomt want dat zeggen ze. En Sinedd is mij lievelings personage(dat kun je zien aan mij dispay foto want dat is hij) en ik vind de Shadows ook echt goed.
Bericht is gewijzigd op donderdag 1 augustus 2013 om 20:17.
expectations''
~Damon Salvatore
Zuko4Ever donderdag 1 augustus 2013 om 20:19

jojo440 schreef:
ik heb nog wel een leuke serie, is sinds vorig jaar te zien in nederland.
Once upon a time.
http://www.youtube.com/watch?v=Rga4rp4j5TY
is echt een hele leuke serie met een boel verhalen uit mijn jeugd zoals sneeuwwitje enzo

Ja, die volg ik ook. ^^D

Eerst een korte beschrijving van Once Upon A Time voor degene die het niet kennen:
Op haar 28e verjaardag wordt Emma Swan bezocht door Henry, de zoon die ze 10 jaar geleden ter adoptie afstond. Henry wil dat ze met hem meekomt naar zijn woonplaats, Storybrooke. De inwoners van dit stadje zijn in werkelijkheid personages uit verschillende sprookjes, die naar de echte wereld gebracht zijn en hun geheugen verloren hebben door de Boze Koningin Regina door middel van een krachtige vloek die ze kreeg van Repelsteeltje. Hier leven ze al 28 jaar lang een onveranderd leven, zich niet bewust van hun ware identiteit of het feit dat ze niet ouder worden. Volgens Henry is Emma de enige die de vloek kan verbreken, want zij is de dochter van Sneeuwwitje en Prins Charming, die naar onze wereld werd gestuurd voordat ze vervloekt kon worden. Echter, het feit dat Regina de adoptiemoeder is van Henry, zorgt voor een conflict tussen de twee vrouwen.

Elke aflevering bestaat uit twee delen. Een deel richt zich op de huidige verhaallijn in Storybrooke, terwijl door middel van flashbacks het verleden van de personages en hun leven vóór de vloek te zien is.

En dan nu mijn mening. :P
Geweldig om al die sprookjes te zien, al gaan ze niet helemaal zoals ik ze me herinner uit de Disney-films van vroeger (maar dat maakt het alleen maar leuker) xD Ik vind het overigens geweldig hoe ze al die sprookjes (die eigenlijk niks met elkaar te maken hebben) bij elkaar weven tot één wereld. En dan die namen voor hun Storybrooke-identiteiten; Archie Hopper = Japie Krekel _O-

Heerlijke serie, ik kan niet wachten tot seizoen 3. ^_^ Geen idee of ze hier in Nederland al zover zijn, ik download de afleveringen zodra ze in de USA uit zijn, vandaar dat ik inmiddels al door seizoen 1 en 2 heen ben.

Zo, nu nog effe reageren op de door Chloe genoemde serie. Ik ken de Teen Titans allen van naam, maar ik hoor er wel goede dingen over. Ik heb de serie zelf nooit gezien. Aangezien Robin er in voor komt zou ik zeggen dat het zich in het DC-universum afspeelt, maar daar ben ik eerlijk gezegd niet zo bekend in. :S?

Oké, een nieuwe serie bedenken. Ehm.... nou, ik denk dat iedereen hier op de forum wel stiekem een of meerdere afleveringen van de Pokémon anime heeft gezien, dus dan mag de volgende daar zijn mening over geven.
Bericht is gewijzigd op donderdag 1 augustus 2013 om 20:20.
ChloeDeborah donderdag 1 augustus 2013 om 20:28

@Zuko4Ever,

Oké! Ik moet eerlijk zijn dat ik pokemon nooit echt leuk gevonden heb... ik geloof dat ik een jaar of 5/6 was, dus ik kan me er niet veel van herinneren. Ik spaarde wel de kaarten, maar dat was omdat ik de designs mooi vond.

@Naaz
Kim Posible, is inderdaad erg leuk. Heb laatst alle afleveringen opnieuw gekeken. Ik herinner me ook dat galactik voetbal ding... ik vond het niks, terwijl ik nu zelf een voetbal anime kijk... -_-'

Een nieuwe serie die ik eerder al genoemd heb, Free! Ik moest keihard lachen bij de afleveringen, omdat ze nogal... nou ja kijk zelf maar:

http://www.youtube.com/watch?v=7O23wsoRiJY
*:--☆--:*:--☆:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆:*:-
Long ago, the websites lived together in harmony… Then everything changed when Windows Vista attacked! Only Google, Master of All Search Engines could stop it. But when the internet needed it most, Google vanished.Then its retarded half-cousin Bing came around f*cking sh*t up, god damn it, bing bing
JustaGirl donderdag 1 augustus 2013 om 21:08

ChloeDeborah schreef:

Een nieuwe serie die ik eerder al genoemd heb, Free! Ik moest keihard lachen bij de afleveringen, omdat ze nogal... nou ja kijk zelf maar:

http://www.youtube.com/watch?v=7O23wsoRiJY

Uhm, ik heb er nog nooit van gehoord, dus kan ik er niet echt een mening over geven. Maar van dat filmpje kan ik alleen maar zeggen dat al die Japanse tekenfilms zo op elkaar lijken qua uiterlijkheden.
Quote:
Oké, een nieuwe serie bedenken. Ehm.... nou, ik denk dat iedereen hier op de forum wel stiekem een of meerdere afleveringen van de Pokémon anime heeft gezien, dus dan mag de volgende daar zijn mening over geven.

Oh, aangezien ik daar wel wat over kwijt kan, geef ik hier mijn reactie maar op, want wie kent dat nou niet? :P

Ik geef toe vroeger was ik echt een trouwe kijker en kwam zelfs vroeg mijn bed uit om er geen te missen. Nu als ik me goed herinner liggen er zelfs nog videobanden van pokémon in de kast. Ja, videobanden... Ik heb het trouwens laatst weer eens voorbij zien komen op tv en serieus. What the hell happened?! Ik weet niet wat ik allemaal heb gemist in die jaren, maar afgezien van pikachu is niks meer wat het was.... Maar ach, ik kende dan ook alleen de Ash, Misty en Brock versie. Die goede, oude tijden :P

Next one: Ik weet niet of iemand deze kent, maar ik hem vorige zomer of winter ik weet het niet meer gezien. Hoe dan ook ik heb het over: Missing
Arlekeno donderdag 1 augustus 2013 om 21:21

Hmm, ik moet toegeven dat ik Missing niet ken :o. Heb zojuist ff een trailer opgezocht (hopelijk had ik de goede :o) want anders is mijn oordeel niet zo goed.

Ik las dat ze al bij seizoen 2 waren en ik vraag me af wat er allemaal moet gebeuren als je een serie maakt over mamma-devoormaligeCIA-agent die op zoek gaat naar haar mysteries verdwenen zoon in Italië. Ongetwijfeld zit er een of ander mega-complot achter en totdat ik die ken vind ik het moeilijk een oordeel te geven. Opzich lijkt de serie me wel de moeite waard om eens te proberen, maar ik denk dat ik ook snel afhaak als het me niet snel genoeg gaat :o.

Next up, een serie die ik een aantal jaren terug gekeken heb: Gundam Wing! Ik vond het best een toffe serie (mega-robots die elkaar kapot schieten :D) maar af en toe wordt dat spiritueel en emotioneel gezever me teveel. Dat zit er namelijk behoorlijk in en af en toe doen mensen ook dingen waarvan je denkt: "WAAROM!"
Bovendien, als ik 1 euro kreeg dat bepaalde personages hun ogen sluiten/openen en een bepaalde naam mompelen Relena :o .....Heero..... :o was ik nu erg rijk :').

Anyhow, Gundam Wing speelt zich af in de toekomst, waarin mensen koloniën hebben gebouwd in de ruimte :o. De mensen van de koloniën worden echter onderdrukt door de mensen op Aarde en dus besluiten bepaalde koloniën dat het tijd wordt om terug te slaan! :o Ze sturen 5 Gundams (superrobots :') ) naar Aarde om OZ (de organisatie die ze onderdrukt :P) een lesje te leren.

Trailertje: http://www.youtube.com/watch?v=ImR8f701y_Q
Bericht is gewijzigd op donderdag 1 augustus 2013 om 22:38.
mie7es.png

"Destiny is not the chances we take, but the choices we make..."
"Knowledge is a weapon, arm yourself well before you ride forth to battle..."
When you know what a man wants you know who he is...and how to move him
Naaz vrijdag 2 augustus 2013 om 00:54

@CloeDeborah Ik begrijp je dat je Galactik Football niks vind want volgens mij kijk jij naar Inzuma Eleven en dat vind ik ook niet iets. Inzuma eleven is eigenlijk de vervanger van Galactik football maar toch hoop ik op seizoen 4.

@Arlekeno over jou Gundam Wing het is echt niet iets voor mij en ik heb er niet veel over te zeggen.

Oké ik denk dat jullie hem wel kennen Danny Phantom van nickelodeon.
Ik was gek op deze serie toen ik klein was en ik vond het zo leuk maar het komt niet op tv.
Het is nog steeds leuk vind ik.

http://www.youtube.com/watch?v=xRyLWYZx8Fw
expectations''
~Damon Salvatore