Deel een serie hier!

Arlekeno zaterdag 1 maart 2014 om 00:08

Naaz schreef:
[..]

OMG ik ben helemaal gek op die serie!!
Ik vind het echt een toffe serie en ben het helemaal met je eens.
Iets over de 5e seizoen.
Iets wat ik niet begrijp.Kom laat Katherine gewoon dood gaan maar okee het wel een leuke serie.
Ik ben echt een DELENA fan!! :'D
En Klaroline!!
OH MY GOSH KLAUS IS GEWOON GEWELDIGE BADBOY!!
Hy mag dan wel slechte dingen doen maar ben er gewoon dol op, hy is gewoon één van mijn favorieten.
Ik hou gewoon echt van die serie.

Tss, ik was ooit ook voor Delena. De eerste 2 seizoenen wel, het derde seizoen mss ook nog wel. Maar dat was een beetje hetzelfde als Zutara-shippen; het is leuk zolang ze nog enigszins uit elkaar liggen maar als ze eenmaal wat hebben begon het gauw te vervelen :P. Nee, mijn favoriete personage hebben ze al tijden geleden vermoord en er is nog niet echt iemand in de buurt gekomen die hem kon vervangen, hoewel Elijah goed in de buurt komt :). Mijn fav was Alaric Saltzman :D. Zoooo'n badass en dan ook nog eens buddies for life met Damon :D. Alaric was gewoon een van Damon's enige vrienden, omdat hij zag wat de rest niet wilde zien; dat Damon eigenlijk best oké is :). Ik haat de makers nog steeds dat ze hem eruit geschreven hebben.....:(
mie7es.png

"Destiny is not the chances we take, but the choices we make..."
"Knowledge is a weapon, arm yourself well before you ride forth to battle..."
When you know what a man wants you know who he is...and how to move him
Naaz zaterdag 1 maart 2014 om 01:30

Zuko4Ever schreef:
[..]

In dat geval moet je de spin-off van The Vampire Diaries gaan kijken. ;)

Ik vind het een geweldige serie, net zo goed als deThe Vampire Diaries op hun hoogtepunt en zeker beter dan laatste twee (enigszins teleurstellende) seizoenen van die show.
Je weet nooit wat je kunt verwachten en iedereen heeft een eigen agenda. Het is niet ‘goed vs slecht’, het is ‘slecht vs minder slecht’. En net als je denkt dat je weet hoe het zit, verandert alles opeens. En het heeft Elijah. Elijah is awesome! :D

Jaa die serie kyk ik ook!
The Originals family is gewoon myn favoriete familie! :'D
Elijah, oh my gosh Elijah is gewoon een awesome persoon!
Hy is de goede van zyn familie en Klaus de slechtste en Rebekah is gewoon de meisje tussen de jongens wat eigenlijk gewoon leuk maakt. Ik ben gewoon heel erg dol op hun.
The Originals is gewoon tjaa ondersteboven want net dat ik het begrijp en denk wat er gaat gebeuren laten ze in de volgende aflevering heel wat anders zien en dat vind ik nou het leukste. Die serie is best goed en hoop dat ze daarmee verder gaan.

Arlekeno schreef:
[..]

Tss, ik was ooit ook voor Delena. De eerste 2 seizoenen wel, het derde seizoen mss ook nog wel. Maar dat was een beetje hetzelfde als Zutara-shippen; het is leuk zolang ze nog enigszins uit elkaar liggen maar als ze eenmaal wat hebben begon het gauw te vervelen :P. Nee, mijn favoriete personage hebben ze al tijden geleden vermoord en er is nog niet echt iemand in de buurt gekomen die hem kon vervangen, hoewel Elijah goed in de buurt komt :). Mijn fav was Alaric Saltzman :D. Zoooo'n badass en dan ook nog eens buddies for life met Damon :D. Alaric was gewoon een van Damon's enige vrienden, omdat hij zag wat de rest niet wilde zien; dat Damon eigenlijk best oké is :). Ik haat de makers nog steeds dat ze hem eruit geschreven hebben.....:(

Hahaha drinkbuddies bedoel je zeker.:P
Jaa myn favo moment met Ric en Damon was dat Damon hem weer had gedood en dat Damon moeite had met sorry zeggen.:D
Maar door Rose ze dood konden we allemaal Damon's goeie kant zien het was gewoon zoo onverwacht dat Damon haar zo'n droom gaf.
En kyk by Zutara shippen is wat anders want dat gebeurde niet en by Delena juist wel en het maakt Damon gewoon een betere persoon om by Elena te zijn. Katherine speelde met zijn gevoelens maar eigenlijk was zij gewoon nooit op hem en Elena juist wel en dat maakt die love juist zoo een passie en echt. Want als je nou kijkt heb je die döppelgangers universum ding dat de döppelgangers bij elkaar horen en die liefde pas echt is.
Maar als je nou het moet vergelijken met Stelena leek het allemaal gewoon fake.
Stefan wou telkens dat Elena was op de manier hij haar leuk vind maar die vampier gedoe heeft haar veranderd en nu laat hy haar dan ongeveer een beetje in de steek en Damon was er gewoon al die tijd voor haar. En Elena heeft Damon een kans gegeven om niet zo super slecht te zijn maar wel dat ze het kan accepteren en dat hoort bij liefde. Door de past te vergeven en vergeten en leven in de heden en iets bijzonders maken.
''When people see good they expect good and i don't want to live up to anyone's
expectations''
~Damon Salvatore
mvs109 dinsdag 22 april 2014 om 21:06

Iemand "The Musketeers" van BBC gezien. Nog een redelijk nieuwe serie. Ietwat voor de oudere kijkers, maar echt geweldig mooi gedaan!
'Vuur is macht, omdat vuur liefde is. En is liefde immers niet de sterkste kracht die er bestaat?' - uit "Jeong Jeongs leerling".
katniss woensdag 16 juli 2014 om 22:50

The vampire diaries dat seizoenseinde is gewoon :'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(
Bericht is gewijzigd op woensdag 16 juli 2014 om 22:52.
MOMO1234 donderdag 17 juli 2014 om 16:21

de legende van aang/korra is mijn favoriete cartoon serie.

Van drama series vind is Wentworth echt geweldig. het is een Australische serie over een vrouwengevangenis. er zijn al 2 seizoenen van in Australië. Het was een tijdje geleden ook op tv in nederland als ''celblok H''. maar de Nederlandse versie is minder leuk qua acteurs.

Van alle genres vind ik game of thrones absoluut het best. De meesten zullen het wel kennnen. Er zijn al 4 seizoenen van en ik kan niet wachten tot seizoen 5. De serie word over heel de wereld gigantisch veel bekeken en is ook heel populair. Als Nederlander ben ik ook trots dat er 2 Nederlandse acteurs in zitten. Carice van Houten speelt Melisandre. Michiel Huisman speelt Daario.

Als je even niks te doen hebt in je zomervakantie zou ik zeker eens proberen een paar afleveringen van deze series te kijken.

Wentworth: http://www.primewire.ag/watch-2739366-Wentworth

Game of trones: http://www.primewire.ag/tv-1386995-Game-of-Thrones
Belle vrijdag 18 juli 2014 om 12:00

Heeft iemand Once Upon A Time al gezien? Het is echt mn favo serie samen met Avatar!

https://www.youtube.com/watch?v=Rga4rp4j5TY
Never give up without a fight
Zuko4Ever vrijdag 18 juli 2014 om 14:39

Belle schreef:
Heeft iemand Once Upon A Time al gezien? Het is echt mn favo serie samen met Avatar!

Ja, aan je gebruikersnaam te oordelen ben jij een Once Upon A Time fan. Of is dat gewoon stom toeval? :P Een Rumplebelle-shipper?

Ik volg de serie al vanaf het begin en heb zelfs de spin-off Once Upon A Time in Wonderland gezien. Geniaal hoe ze al die sprookjes weten samen te voegen tot één wereld. xD
Ik ben benieuwd wat ze voor seizoen 4 bedacht hebben, want we hebben bijna alle sprookjes al gehad. Al was ik erg verrast door de verschijning van Elsa in de laatste minuut van de derde seizoensfinale en ik ben benieuwd wat zij naar de tafel brengt in het komende seizoen. Iets zegt me dat ze niet in Storybrooke is om een sneeuwpop te bouwen… :')

MOMO1234 schreef:
Van alle genres vind ik game of thrones absoluut het best. De meesten zullen het wel kennnen. Er zijn al 4 seizoenen van en ik kan niet wachten tot seizoen 5. De serie word over heel de wereld gigantisch veel bekeken en is ook heel populair. Als Nederlander ben ik ook trots dat er 2 Nederlandse acteurs in zitten. Carice van Houten speelt Melisandre. Michiel Huisman speelt Daario.

Oh ja, er zijn genoeg mensen op TFE die Game of Thrones kijken (waaronder ik) en inmiddels hebben we een aantal van onze mede-lidjes ook al bekeerd.
Maar, als je jonger bent dan 12 jaar, dan mag je MOMO1234’s aanbeveling negeren hoor. Game of Thrones schroomt niet om gewelddadige, bloederige en naaktscènes te laten zien. Dus ook voor degene die oud genoeg zijn, je bent bij deze gewaarschuwd. ;)

Game of Thrones speelt zich af in een fictieve Middeleeuwse setting in een wereld waar de seizoenen jaren kunnen duren. Aan het begin van de serie loopt de zomer langzaam ten einde met het vooruitzicht op een lange winter in het verschiet.

Eddard “Ned” Stark wordt door zijn jeugdvriend, Koning Robert Baratheon wordt gevraagd om te dienen als ‘Hand van de Koning’, (zijn voornaamste adviseur en rechterhand). In eerste instantie heeft Ned daar helemaal geen zin in, maar hij gaat overstag als hij te horen krijgt dat de vorige Hand, Jon Arryn, mogelijk vermoord is. De aanwijzingen leiden naar de familie van Koningin Cersei, de rijke en ambitieuze Lannisters.
Samen met zijn dochters vertrekt Ned naar de hoofdstad King’s Landing om de waarheid rond de dood van Jon Arryn boven tafel te halen. Maar terwijl alle aandacht gericht is op de politieke machtsstrijd in de hoofdstad, verrijzen er twee bedreigingen van buitenaf.

Op het oostelijke continent Essos leven de laatste kinderen van de vorige koning in ballingschap. De Targaryens heersten drie eeuwen lang over Westeros totdat ze zeventien jaar geleden in een opstand geleid door Robert en Ned, omvergeworpen werden. Viserys Targaryen is van plan zijn zusje Daenerys uit te huwelijke aan een nomadische krijgsheer, om zo diens leger te gebruiken om Westeros te heroveren.

De noordelijke grens van de Zeven Koninkrijken wordt gevormd door de Muur, een gigantische muur van ijs, bijna 200 meter hoog en 300 km lang. De Muur wordt bemand wordt door de Nachtwacht, die het rijk beschermen tegen al wat erachter ligt. Hedendaags gelooft men dat dit enkel wetteloze wilden zijn, maar nu de winter nadert begint een bovennatuurlijk kwaad te ontwaken…

Trailer van seizoen 1

Voor de rest ben ik het volledig met MOMO1234 eens: ga die serie kijken, je zult er geen spijt van krijgen. Elk seizoen heeft 10 afleveringen, maar daar ben je zo doorheen. Het is een ontzettend verslavende serie. Wees wel zo verstandig bij het begin te beginnen, anders heb je geen enkele hoop om het verhaal te begrijpen. Ga ook niet op zoek naar trailers van een volgende seizoen als je de vorige nog niet gezien hebt, tenzij je het voor jezelf wilt verpesten. Immers: “The Internet is dark and full of spoilers” ;)
Bericht is gewijzigd op vrijdag 18 juli 2014 om 14:40.
Naaz vrijdag 18 juli 2014 om 18:01

katniss schreef:
The vampire diaries dat seizoenseinde is gewoon :'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(

Omg jaaa ik moest ook huilen by de einde van seizoen 5:'(

@Belle
Jaa ik kyk ook once upon a time.
Het is zo awesome serie! :D
Ik ship Emma en captain Hook.
En einde van seizoen 3 was echt een surprise had gwn niet verwacht.

Wie kent pretty little liars?
Ik vind die serie gwn helemaal awesome :D
Ik heb al 4 seizoenen gekeken en nu nog aan 5 beginnen.
Telkens als je denkt dat je weet wie -A is laten ze zien dat het iemand anders is en nu nog steeds proberen ze erachter te komen :D
''When people see good they expect good and i don't want to live up to anyone's
expectations''
~Damon Salvatore
katniss zondag 27 juli 2014 om 20:38

Ben ook dol op Once upon a time!! En zeker nu Frozen erin komt, dat word wat ;)
Ik hoop alleen dat Regina de relatie tussen Emma en Hook wil kapot maken omdat Emma per ongeluk Robins vrouw terug meenam en daarmee haar relatie kapot maakte.

Ik wil ook graag kijken naar Pretty Little Liars maar na de eerste vijf minuten heb ik zoiets van Boring ik kijk volgende keer wel verder, maar dan komt het er niet van.

Naja van Once upon a time is het begin van de eerste aflevering ook niet waaw, misschien moet ik gewoon even op mijn tanden bijten met Pretty Little Liars.

Ik zou ook graag naar True Blood kijken, kijkt iemand daar naar? Mooi?

Ook een supergoede serie vind ik Teen wolf! Tis grappig, spannend, en de knappe jongens mogen er ook wel zijn ;)
Zuko4Ever zondag 27 juli 2014 om 21:16

katniss schreef:
Ben ook dol op Once upon a time!! En zeker nu Frozen erin komt, dat word wat ;)
Ik hoop alleen dat Regina de relatie tussen Emma en Hook wil kapot maken omdat Emma per ongeluk Robins vrouw terug meenam en daarmee haar relatie kapot maakte.

Voor alle Once Upon A Time fans die de spin-off nog niet gezien hebben: ga Once Upon A Time in Wonderland kijken. 't Is maar één seizoen van 13 afleveringen, maar wel een goed compact verhaal. Bovendien maakt een van de hoofdpersonages uit die spinoff komend seizoen zijn debuut in Storybrooke. 8]

katniss schreef:
Ik wil ook graag kijken naar Pretty Little Liars maar na de eerste vijf minuten heb ik zoiets van Boring ik kijk volgende keer wel verder, maar dan komt het er niet van.

Naja van Once upon a time is het begin van de eerste aflevering ook niet waaw, misschien moet ik gewoon even op mijn tanden bijten met Pretty Little Liars.

Ik heb Pretty Little Liars zelf niet gezien, maar mijn broertje heeft de eerste 3 seizoenen gekeken. Daarna is hij afgehaakt omdat ze er naar zijn mening te lang omheen draaide over wie 'A'. Dat moedigt mij persoonlijk niet echt aan die serie te gaan kijken. ;}

katniss schreef:
Ik zou ook graag naar True Blood kijken, kijkt iemand daar naar? Mooi?

Ook een supergoede serie vind ik Teen wolf! Tis grappig, spannend, en de knappe jongens mogen er ook wel zijn ;)

Vampieren krijg ik al genoeg bij The Vampire Diaries, dus ook True Blood valt voor mij al af. Hoewel, omdat TVD mij de laatste tijd erg tegen valt (dood betekent niets meer in die show :roll: ), overweeg ik al een tijdje om aan Teen Wolf te beginnen. Zitten daar naast knappe jongens ook mooie meiden in? :P
Bericht is gewijzigd op zondag 27 juli 2014 om 21:19.