Deel een serie hier!

katniss zondag 27 juli 2014 om 21:22

Zuko4Ever schreef:
[..]

Vampieren krijg ik al genoeg bij The Vampire Diaries, dus ook True Blood valt voor mij al af. Hoewel, omdat TVD mij de laatste tijd erg tegen valt (dood betekent niets meer in die show :roll: ), overweeg ik al een tijdje om aan Teen Wolf te beginnen. Zitten daar naast knappe jongens ook mooie meiden in? :P

Haha raar om hierover na te denken ja der zitten wel mooie meisjes tussen al gaan die jammer genoeg voor jou niet zo vaak shirtless in tegenstelling tot de jongens :P ;)
deblauwegeest maandag 28 juli 2014 om 01:59

jeongjeong schreef:
ik weet niet of iemand skyland nog kent. Het was een sirie die ik vroeger volgde,alleen word het nu niet meer uitgezonden :'( Het is een beetje star wars achtig
dit is het http://www.youtube.com/watch?v=ubwoDfX5Xig
(dat stukje in het begin hoort er in de echte siries volgens mij niet bij)

hahaha ik ben even alles aan het doorlezen hier en toen vond ik deze reactie.
ik dacht serieus dat ik de enige was wie dat altijd keek. dit was samen met avatar mijn lievelingsprogamma's njaa beugelbekkie, totally spies en as told by ginger hoorden er opzich ook wel bij :D
"Ik heb altijd gedacht dat dit litteken me markeerde; het teken van een verbannen prins, vervloekt om de Avatar voor altijd te achtervolgen. Maar net, heb ik me gerealiseerd dat ik vrij ben om mijn eigen lot te bepalen, zelfs als ik nooit mee verlost wordt van mijn teken."
Zuko4Ever vrijdag 8 augustus 2014 om 20:21

Twee weken geleden kwam ik op youtube een trailer tegen voor de serie Crisis die me wel interessant leek. Het eerste (en enige) seizoen heb meteen gedownload en in twee weken afgekeken. Gisteren de laatste aflevering gekeken en het einde viel niet tegen.

In Crisis wordt een schoolbus vol rijkeluiskinderen ontvoert. Hun ouders zijn de elite van de wereld: rijke zakenlui, belangrijke politici en zelfs de President van de VS. Terwijl FBI-agent Susie Dunn de zaak onderzoekt, nemen de ontvoerders één voor één contact op met de ouders en stellen hen de vraag: “How far are you willing to go? What would you do for your child?

Het is een interessant en origineel concept, aangezien de kidnappers voor de verandering eens geen geld eisen. Dit en vele andere clichés die vaak in kidnapping drama’s voorkomen worden in deze serie genadeloos onderuit geschopt. Verfrissend en spannend. ^_^

Bericht is gewijzigd op vrijdag 8 augustus 2014 om 20:28.
Zukofan zaterdag 30 augustus 2014 om 20:55

Ik kijk altijd naar Arrow en Agents of S.H.I.E.L.D. Weet er iemand trouwens wanneer het volgende seizoen van Arrow en Agents of S.H.I.E.L.D komt?

Arrow Trailer

Agents of S.H.I.E.L.D. Trailer
Bericht is gewijzigd op zaterdag 30 augustus 2014 om 21:08.
pc8nd.jpg
Zuko4Ever zondag 31 augustus 2014 om 01:26

Zukofan schreef:
Ik kijk altijd naar Arrow en Agents of S.H.I.E.L.D. Weet er iemand trouwens wanneer het volgende seizoen van Arrow en Agents of S.H.I.E.L.D komt?

OMG, dat is ook toevallig. ^^D Ik ben net klaar met het bekijken van Arrow. Aangezien ik de twee seizoenen in anderhalve tot twee weken gekeken heb, kun je nagaan hoe goed ik die serie vond. Agents of S.H.I.E.L.D. is ook goed, al is dat wat meer in sci-fi en superkrachten. Arrow is wat realistischer. Het voordeel van Agents of S.H.I.E.L.D. is weer dat het van die leuke verwijzingen en verbindingen heeft met de Marvel films. ^_^

Enfin, om je vraag te beantwoorden:
  • Agents of S.H.I.E.L.D. (seizoen 2) begint op 23 september
  • Arrow (seizoen 2) begint op 8 oktober

Dit zijn wel de datums waarop ze in de VS worden uitgezonden, dus als je ze online bekijkt of download dan heb je er wat aan. ;) Wanneer (en of) ze in Nederland worden uitgezonden kan ik helaas niet zeggen. ;}
Bericht is gewijzigd op zondag 31 augustus 2014 om 01:27.
Zukofan zondag 31 augustus 2014 om 10:16

Zuko4Ever schreef:
[..]

OMG, dat is ook toevallig. ^^D Ik ben net klaar met het bekijken van Arrow. Aangezien ik de twee seizoenen in anderhalve tot twee weken gekeken heb, kun je nagaan hoe goed ik die serie vond. Agents of S.H.I.E.L.D. is ook goed, al is dat wat meer in sci-fi en superkrachten. Arrow is wat realistischer. Het voordeel van Agents of S.H.I.E.L.D. is weer dat het van die leuke verwijzingen en verbindingen heeft met de Marvel films. ^_^

Enfin, om je vraag te beantwoorden:
  • Agents of S.H.I.E.L.D. (seizoen 2) begint op 23 september
  • Arrow (seizoen 2) begint op 8 oktober

Dit zijn wel de datums waarop ze in de VS worden uitgezonden, dus als je ze online bekijkt of download dan heb je er wat aan. ;) Wanneer (en of) ze in Nederland worden uitgezonden kan ik helaas niet zeggen. ;}

Bedankt!

Maar van Arrow is het seizoen 3 i.p.v seizoen 2. :P

In Nederland zullen ze denk ik wel een week of twee weken later uitgezonden worden.
pc8nd.jpg
JustaGirl zaterdag 25 oktober 2014 om 22:33

Ik volg sinds kort Hollands Hoop, een nieuwe serie waarmee ik me op de zaterdagavond weer erg kan vermaken :D

Om eerlijk te zijn volg ik eigenlijk nooit Nederlandse series, maar tot nu toe vind ik het echt een aanrader. Spanning, drama en zo nu en dan lekker van die Nederlandse droge humor. Oké, misschien ben ik ook wat overenthousiast omdat de achtergrondmuziek van De Staat komt, een Nederlandse rockband waar ik erg fan van ben en ook de titelsong door hun zanger en zijn vriendin is geschreven 8]

Anyways, voor de geïnteresseerden is hieronder een samenvattende trailer. ^^D

kevin1999 zaterdag 25 oktober 2014 om 23:22

ik kijk momenteel de Anime Fairy tail en op tv nieuwe buren......
owo
WanShiTong zondag 26 oktober 2014 om 00:11

Ik weet niet of jullie deze serie kennen maar ik vind em echt leuk!
De serie heet The Legend of Korra of iets in die buurt.
DistinctParallelCirriped.gif
MarkDiax zondag 26 oktober 2014 om 00:17

WanShiTong schreef:
Ik weet niet of jullie deze serie kennen maar ik vind em echt leuk!
De serie heet The Legend of Korra of iets in die buurt.

Nooit van gehoord, ik kijk alleen maar pokemon en winx club
30cyqrk.jpg