Deel een serie hier!

lovely161 zondag 26 oktober 2014 om 10:28

Ik vond vroeger altijd pucca heel leuk.
https://www.youtube.com/watch?v=nE4Yhv9aNAo
Anarchisme zondag 26 oktober 2014 om 12:01

Eens zien.. Pokémon op FOX Kids/Jetix/Disney X D was altijd wel leuk om te kijken toen ik een klein kind was. Op Nick Toons keek ik altijd naar Yu-Gi-Oh! Duel Monsters in het Nederlands. Helaas werden niet alle afleveringen uitgezonden, dus had ik ze een keer opgezocht en alle 224 in het Engels gekeken.

En verder nog natuurlijk Avatar: The Legend of Aang en in 2014 begon ik me te interesseren in Legend of Korra.
Bericht is gewijzigd op zondag 26 oktober 2014 om 12:01.
Zuko4Ever maandag 3 november 2014 om 17:02

Sinds vorige week kijk ik naar een nieuwe serie. In tegenstelling tot de meeste series die ik volg, merkte ik deze pas op toen er op tv reclame voor kwam. Crossbones gaat over de legendarische piraat Edward Teach, beter bekend als ‘Blackbeard’ en de ‘dokter’ Thomas Lowe, die undercover gaat in een poging hem te vermoorden. :P

Elke woensdag komen er twee afleveringen op Net 5, vanaf 20:30. ;)

En omdat inschakelen op een andere site is uitgeschakeld voor deze video klik hier voor de link naar de trailer.
Bericht is gewijzigd op maandag 3 november 2014 om 17:15.
Tsurugi maandag 3 november 2014 om 22:08

Momenteel kijk ik veel anime en één die ik nu volg heet Parasyte. Is erg goed en heeft ook een interessant verhaal.

Parasieten komen op aarde en willen de mensheid overnemen. Als het goed gaat, dan nemen ze de persoon over en leven ze voort als die persoon. Soms gaat het mis, zoals bij de hoofdpersoon. Bij de hoofdpersoon komt hij in zijn hand terecht, waardoor hij samenwerkt met die parasiet.

Gevolg hiervan is dat zijn linkerarm nu als wapen dient. Zo kan hij zijn arm langer maken en zijn vingers in messen veranderen. Helaas heeft zijn linkerhand ook een eigen brein en dit leidt tot hilarische taferelen.
Flügel der Freiheit ( 進撃の巨人, Shingeki no Kyojin)
Naaz woensdag 5 november 2014 om 14:52

OMG ik heb teen wolf afgekeken en ik kan niet wachten tot seizoen 5.
Ik vind het zo erg dat Allison dood is :'( En ook dat Aiden dood is en dat Ethan er niet meer in speelt vanwege Aiden's dood en ook dat Jackson weg is :'(
Ik hou van die serieee
Bericht is gewijzigd op woensdag 5 november 2014 om 14:57.
''When people see good they expect good and i don't want to live up to anyone's
expectations''
~Damon Salvatore
Naaz woensdag 5 november 2014 om 14:59

Naaz schreef:
OMG ik heb teen wolf afgekeken en ik kan niet wachten tot seizoen 5.
Ik vind het zo erg dat Allison dood is :'( En ook dat Aiden dood is en dat Ethan er niet meer in speelt vanwege Aiden's dood en ook dat Jackson weg is :'(
Ik hou van die serieee

Heel raar me bericht kom niet volledig.
Maar in elk geval.
Ik merk dat ik veel series volg of heb afgekeken.
Mijn schema van elke week:
Maandag- Once upon a time
Dinsdag- The originals
Woensdag- Faking it
Donderdag- Rust xD
Vrijdag- The vampire diaries
Zaterdag- The legend of korra
Zondag- Weer rust xD

En ik wil meer series volgen. Wat me leuk lijk is The crisis die ga ik binnekort mee kyke.
Dankjewel Zuko4Ever voor de suggestie.
''When people see good they expect good and i don't want to live up to anyone's
expectations''
~Damon Salvatore
Nightwhisper woensdag 5 november 2014 om 19:02

Ik kijk momenteel
- Sword Art Online
- The Big Bang Theory
- The Flash
- Ik wacht ook nog met smart op het nieuwe seizoen van Game of Thrones

The Flash is best wel nieuw. De eerste episode kwam vorige maand uit, maar ik ben nu al fan. De serie is gebaseerd op de superheld van DC Comics. Het gaat over Barry Allen die werkt voor de politie als forensisch annalist voor de politie, maar als op een dag een ongeluk gebeurt in een wetenschapslab in de buurt, word hij geraakt door de bliksem die vrijkomt bij het ongeluk. Na een coma van 6 maanden wordt hij wakker en ontdekt hij dat hij superkrachten heeft gekregen. Hij kan is namelijk opeens supersnel. Maar snel duiken er andere mensen op die ook superkrachten hebben gekregen door het ongeluk en zij hebben geen goede bedoelingen en dus besluit The Flash hen te stoppen.
zldwqo.jpg
Zuko4Ever woensdag 5 november 2014 om 19:32

Nightwhisper schreef:
The Flash is best wel nieuw. De eerste episode kwam vorige maand uit, maar ik ben nu al fan. De serie is gebaseerd op de superheld van DC Comics. Het gaat over Barry Allen die werkt voor de politie als forensisch annalist voor de politie, maar als op een dag een ongeluk gebeurt in een wetenschapslab in de buurt, word hij geraakt door de bliksem die vrijkomt bij het ongeluk. Na een coma van 6 maanden wordt hij wakker en ontdekt hij dat hij superkrachten heeft gekregen. Hij kan is namelijk opeens supersnel. Maar snel duiken er andere mensen op die ook superkrachten hebben gekregen door het ongeluk en zij hebben geen goede bedoelingen en dus besluit The Flash hen te stoppen.

Is dat niet een spin-off van Arrow? :P
Althans, in seizoen 2 van Arrow kwam een Barry Allen voor en die voldeed aan de beschrijving hierboven; minus de supersnelheid dan. Zijn laatste verschijning daar was dat hij door een bliksemschicht werd getroffen en in een coma belandde, dus dan kan haast geen toeval zijn.
Nightwhisper woensdag 5 november 2014 om 19:41

Zuko4Ever schreef:
[..]

Is dat niet een spin-off van Arrow? :P
Althans, in seizoen 2 van Arrow kwam een Barry Allen voor en die voldeed aan de beschrijving hierboven; minus de supersnelheid dan. Zijn laatste verschijning daar was dat hij door een bliksemschicht werd getroffen en in een coma belandde, dus dan kan haast geen toeval zijn.

Het is ook geen toeval ;D The Green Arrow en The Flash zijn allebei superhelden van DC Comics. The Flash is het bekendere stripboekfiguur, en hij heeft nu zijn eigen serie. De afleveringen van Arrow waren vlak voor het begin van de serie. En het is bekend dat er best wel veel cross-overs tussen die twee series zullen zijn. Tot nu toe kwam The Flash in aflevering 1 advies vragen aan Arrow en in de nieuwste kwam Felicity kijken hoe het met Barry was.
zldwqo.jpg
Zuko4Ever woensdag 5 november 2014 om 20:03

Nightwhisper schreef:
Het is ook geen toeval ;D The Green Arrow en The Flash zijn allebei superhelden van DC Comics. The Flash is het bekendere stripboekfiguur, en hij heeft nu zijn eigen serie. De afleveringen van Arrow waren vlak voor het begin van de serie. En het is bekend dat er best wel veel cross-overs tussen die twee series zullen zijn. Tot nu toe kwam The Flash in aflevering 1 advies vragen aan Arrow en in de nieuwste kwam Felicity kijken hoe het met Barry was.

Op het eind van de seizoen 3 première kreeg Oliver inderdaad een telefoontje van Barry, maar in de volgende aflevering werd daar niks meer over gezegd. Maar de trailer van The Flash verklaart veel. ^_^

Dan ben ik benieuwd of we ook een crossover krijgen met Gotham, aangezien Ra's Al Ghul is ook al vaker genoemd is in Arrow en hij is een Batman villain (hij zat in Batman Begins).