Deel een serie hier!

ChloeDeborah vrijdag 2 augustus 2013 om 01:13

Naaz schreef:
@CloeDeborah Ik begrijp je dat je Galactik Football niks vind want volgens mij kijk jij naar Inzuma Eleven en dat vind ik ook niet iets. Inzuma eleven is eigenlijk de vervanger van Galactik football maar toch hoop ik op seizoen 4.

@Arlekeno over jou Gundam Wing het is echt niet iets voor mij en ik heb er niet veel over te zeggen.

Oké ik denk dat jullie hem wel kennen Danny Phantom van nickelodeon.
Ik was gek op deze serie toen ik klein was en ik vond het zo leuk maar het komt niet op tv.
Het is nog steeds leuk vind ik.

http://www.youtube.com/watch?v=xRyLWYZx8Fw

Dat ken ik wel, viel wel te doen. Jammer dat ze naar 2 seizoenen waren gestopt. Over Galactik football, het is Frans?! Zat het net te googlen, ben nogal verbaasd.
Ik denk niet dat Ina11 een vervanger is voor dat. Ina11 wordt niet eens in NL uitgezonden(op het eerste seizoen na), en het komt uit Japan.
Maar goed, nieuwe serie....
Sword art Online.

https://www.youtube.com/watch?v=C8Jl_-b7ju0
*:--☆--:*:--☆:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆:*:-
Long ago, the websites lived together in harmony… Then everything changed when Windows Vista attacked! Only Google, Master of All Search Engines could stop it. But when the internet needed it most, Google vanished.Then its retarded half-cousin Bing came around f*cking sh*t up, god damn it, bing bing
Naaz vrijdag 2 augustus 2013 om 01:35

ChloeDeborah schreef:
[..]

Dat ken ik wel, viel wel te doen. Jammer dat ze naar 2 seizoenen waren gestopt. Over Galactik football, het is Frans?! Zat het net te googlen, ben nogal verbaasd.
Ik denk niet dat Ina11 een vervanger is voor dat. Ina11 wordt niet eens in NL uitgezonden(op het eerste seizoen na), en het komt uit Japan.
Maar goed, nieuwe serie....
Sword art Online.

https://www.youtube.com/watch?v=C8Jl_-b7ju0

Oh die serie ken ik heb alleen tijdje eerder de trailer gezien en ik vond hem geweldig maar ik weet niet waar ik het moet kijken.
Ja het klopt het is van franse progamma alleen het is in Engels en Nederlands en nog veel meer gedubt.
En ik bedoel niet wat jij zei.Ik bedoelde dat het een vervanger is van een voetbal serie op Disney xD.
En Galactik football mag dan wel van een franse progamma zijn maar het is een leuke serie en ik ben ook erg fan er van. Ik zelf kijk echt naar voetbal ik ben er dol op als een meisje lijk dat raar maar dat is het niet.

Oké de volgende serie word Het huis anubis die keek ik ook vroeger en het was echt een hit op nickelodeon. Ik vond dat zo leuk en nu nog steeds ik heb zin om het weer te zien jammer dat ze gestopt zijn na 4 seizoenen en dat er een nieuwe was gekomen die vond ik echt dom tenminste de eerste seizoen wel maar de tweede was echt veel leuker dan de eerste seizoen van de nieuwe.
Hier een de eerste aflevering: http://www.youtube.com/watch?v=4CiZArJjErg
Bericht is gewijzigd op vrijdag 2 augustus 2013 om 01:36.
''When people see good they expect good and i don't want to live up to anyone's
expectations''
~Damon Salvatore
ChloeDeborah vrijdag 2 augustus 2013 om 10:36

Naaz schreef:
[..]

Oh die serie ken ik heb alleen tijdje eerder de trailer gezien en ik vond hem geweldig maar ik weet niet waar ik het moet kijken.
Ja het klopt het is van franse progamma alleen het is in Engels en Nederlands en nog veel meer gedubt.
En ik bedoel niet wat jij zei.Ik bedoelde dat het een vervanger is van een voetbal serie op Disney xD.
En Galactik football mag dan wel van een franse progamma zijn maar het is een leuke serie en ik ben ook erg fan er van. Ik zelf kijk echt naar voetbal ik ben er dol op als een meisje lijk dat raar maar dat is het niet.

Oké de volgende serie word Het huis anubis die keek ik ook vroeger en het was echt een hit op nickelodeon. Ik vond dat zo leuk en nu nog steeds ik heb zin om het weer te zien jammer dat ze gestopt zijn na 4 seizoenen en dat er een nieuwe was gekomen die vond ik echt dom tenminste de eerste seizoen wel maar de tweede was echt veel leuker dan de eerste seizoen van de nieuwe.
Hier een de eerste aflevering: http://www.youtube.com/watch?v=4CiZArJjErg

hier is een link: http://www.gogoanime.com/?s=sword+art+online
*:--☆--:*:--☆:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆:*:-
Long ago, the websites lived together in harmony… Then everything changed when Windows Vista attacked! Only Google, Master of All Search Engines could stop it. But when the internet needed it most, Google vanished.Then its retarded half-cousin Bing came around f*cking sh*t up, god damn it, bing bing
Naaz vrijdag 2 augustus 2013 om 12:45

ChloeDeborah schreef:

Thnx :D
expectations''
~Damon Salvatore
Iroh123Bumi vrijdag 2 augustus 2013 om 15:52

Het huis anubis is nooit iets voor mij geweest...
@Justagirl; Ik was vroeger ook best fan van pokémon. Het is begrijpelijk dat je het niet snapt, er is namelijk een heel nieuw seizoen op tv; black en white. Hier een trailer van de game, http://www.youtube.com/watch?v=T1hwoEj_TFw
zuko-aang-and-toph-avatar-the-last-airbender-30842619-743-405.png
Naaz vrijdag 2 augustus 2013 om 15:56

Smaken verschillen en pokemon was ook echt iets voor mij.Die spel heb ik ook gehad voor mij 3ds xl alleen speel niet dus kun je zeggen zonde!
Oké de volgende serie is ehm....Ik weet even niks dus de bedenk jij maar iets!
expectations''
~Damon Salvatore
jojo440 vrijdag 2 augustus 2013 om 15:58

Zuko4Ever schreef:
[..]

Ja, die volg ik ook. ^^D

Eerst een korte beschrijving van Once Upon A Time voor degene die het niet kennen:
Op haar 28e verjaardag wordt Emma Swan bezocht door Henry, de zoon die ze 10 jaar geleden ter adoptie afstond. Henry wil dat ze met hem meekomt naar zijn woonplaats, Storybrooke. De inwoners van dit stadje zijn in werkelijkheid personages uit verschillende sprookjes, die naar de echte wereld gebracht zijn en hun geheugen verloren hebben door de Boze Koningin Regina door middel van een krachtige vloek die ze kreeg van Repelsteeltje. Hier leven ze al 28 jaar lang een onveranderd leven, zich niet bewust van hun ware identiteit of het feit dat ze niet ouder worden. Volgens Henry is Emma de enige die de vloek kan verbreken, want zij is de dochter van Sneeuwwitje en Prins Charming, die naar onze wereld werd gestuurd voordat ze vervloekt kon worden. Echter, het feit dat Regina de adoptiemoeder is van Henry, zorgt voor een conflict tussen de twee vrouwen.

Elke aflevering bestaat uit twee delen. Een deel richt zich op de huidige verhaallijn in Storybrooke, terwijl door middel van flashbacks het verleden van de personages en hun leven vóór de vloek te zien is.

En dan nu mijn mening. :P
Geweldig om al die sprookjes te zien, al gaan ze niet helemaal zoals ik ze me herinner uit de Disney-films van vroeger (maar dat maakt het alleen maar leuker) xD Ik vind het overigens geweldig hoe ze al die sprookjes (die eigenlijk niks met elkaar te maken hebben) bij elkaar weven tot één wereld. En dan die namen voor hun Storybrooke-identiteiten; Archie Hopper = Japie Krekel _O-

Heerlijke serie, ik kan niet wachten tot seizoen 3. ^_^ Geen idee of ze hier in Nederland al zover zijn, ik download de afleveringen zodra ze in de USA uit zijn, vandaar dat ik inmiddels al door seizoen 1 en 2 heen ben.

Zo, nu nog effe reageren op de door Chloe genoemde serie. Ik ken de Teen Titans allen van naam, maar ik hoor er wel goede dingen over. Ik heb de serie zelf nooit gezien. Aangezien Robin er in voor komt zou ik zeggen dat het zich in het DC-universum afspeelt, maar daar ben ik eerlijk gezegd niet zo bekend in. :S?

Oké, een nieuwe serie bedenken. Ehm.... nou, ik denk dat iedereen hier op de forum wel stiekem een of meerdere afleveringen van de Pokémon anime heeft gezien, dus dan mag de volgende daar zijn mening over geven.

8 september begint het weer kan niet wachten, de kleine zeemeermin komt er ook in voor hahaha.
denk dat de eerste aflevering 9 september wel online staat.
Zuko4Ever vrijdag 2 augustus 2013 om 16:36

jojo440 schreef:
8 september begint het weer kan niet wachten, de kleine zeemeermin komt er ook in voor hahaha.
denk dat de eerste aflevering 9 september wel online staat.

Ja, eindelijk krijgen we Ariel te zien. ^^D Ik wacht al op haar introductie sinds Regina het in seizoen 1 had over “een zekere zeemeermin”. Ook hoop ik dat Aurora en Mulan wat meer te doen krijgen komend seizoen en nu Nooitgedachtland geïntroduceerd is, verwacht ik dat we ook meer van Peter Pan te zien krijgen dan alleen zijn schaduw. :P
Als ik het goed gelezen heb, begint het derde seizoen van OUAT pas op 29 September. ;)

Er komt tevens een spin-off serie van Once Upon A Time die op 10 Oktober in première gaat:
Once Upon A Time In Wonderland gaat over Alice die tijdens haar avonturen in Wonderland verliefd werd op de geest Cyrus, voordat deze van een klif gegooid werd door de kwaadaardige Rode Koningin. Als Alice hoort dat Cyrus mogelijk nog leeft, ontsnapt ze uit de inrichting waar haar vader haar heeft opgesloten en keert terug naar Wonderland om haar geliefde te redden.

Klik hier voor de trailer

Ze hebben al een acteur gecast voor de rol van Jafar (de tovenaar uit Aladdin) die blijkbaar een van de belangrijkste slechteriken gaat spelen en men zegt dat we mogelijk zelfs een glimp krijgen van de Hartenkoningin beter bekend als Cora uit de oorspronkelijke OUAT. 8]
Bericht is gewijzigd op vrijdag 2 augustus 2013 om 16:43.
mvs109 vrijdag 2 augustus 2013 om 21:28

Ik heb een ongelofelijk goede serie voor de Anime-liefhebbers hier. En voor degene die Cirque du Soleil kennen is het dubbel leuk om te zien.

De serie heet Kaleido Star en volgt de avonturen van Sora, een Japans meisje dat naar de VS komt voor audities voor het Kaleido Stage, het beste circus ter wereld. Ze wil de ster van Kaleido Stage worden, maar dat gaat niet zomaar.

Dit is een anime met erg realistische karakters en een schitterende verhaallijn. Elk personage is ook echt een personage.

Dit is de trailer, maar vind het persoonlijk niet zo goed.

Ik ben de serie gaan kijken omdat ik dit zag. (Vanaf de drie minuten) Het komt uit het tweede seizoen.
'Vuur is macht, omdat vuur liefde is. En is liefde immers niet de sterkste kracht die er bestaat?' - uit "Jeong Jeongs leerling".
jeongjeong vrijdag 2 augustus 2013 om 22:44

ik weet niet of iemand skyland nog kent. Het was een sirie die ik vroeger volgde,alleen word het nu niet meer uitgezonden :'( Het is een beetje star wars achtig
dit is het http://www.youtube.com/watch?v=ubwoDfX5Xig
(dat stukje in het begin hoort er in de echte siries volgens mij niet bij)
j0e6uh.gif