Deel een serie hier!

ChloeDeborah zaterdag 3 augustus 2013 om 00:05

jeongjeong schreef:
ik weet niet of iemand skyland nog kent. Het was een sirie die ik vroeger volgde,alleen word het nu niet meer uitgezonden :'( Het is een beetje star wars achtig
dit is het http://www.youtube.com/watch?v=ubwoDfX5Xig
(dat stukje in het begin hoort er in de echte siries volgens mij niet bij)

Nu je het zegt... ik ken dat wel! Dat brengt herinneringen terug... al is het zo lang geleden. Ik weet niet eens meer of ik het leuk vond of niet, maar er is iets vaags van over gebleven in mijn geheugen. Volgens mij vond ik het wel oké.
*:--☆--:*:--☆:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆:*:-
Long ago, the websites lived together in harmony… Then everything changed when Windows Vista attacked! Only Google, Master of All Search Engines could stop it. But when the internet needed it most, Google vanished.Then its retarded half-cousin Bing came around f*cking sh*t up, god damn it, bing bing
Naaz zaterdag 3 augustus 2013 om 00:19

Oh ja mij komt het ook erg bekend en nu je erover begint vind ik skyland niet zo leuk.
Ehm...Avatar en de laatste luchtmeester. :p
''When people see good they expect good and i don't want to live up to anyone's
expectations''
~Damon Salvatore
yohoho170 zaterdag 3 augustus 2013 om 07:24
Moderator

de 3de serie is toch nooit afgemaakt qua vertalingen toch??? want ik dacht dat na aflevering 10 ofzo van seizoen 3 dat het niet echt meer te vinden is
tumblr_m6xqhyN0u31rzla8ao1_250.png
jojo440 zaterdag 3 augustus 2013 om 16:20

Zuko4Ever schreef:
[..]

Ja, eindelijk krijgen we Ariel te zien. ^^D Ik wacht al op haar introductie sinds Regina het in seizoen 1 had over “een zekere zeemeermin”. Ook hoop ik dat Aurora en Mulan wat meer te doen krijgen komend seizoen en nu Nooitgedachtland geïntroduceerd is, verwacht ik dat we ook meer van Peter Pan te zien krijgen dan alleen zijn schaduw. :P
Als ik het goed gelezen heb, begint het derde seizoen van OUAT pas op 29 September. ;)

Er komt tevens een spin-off serie van Once Upon A Time die op 10 Oktober in première gaat:
Once Upon A Time In Wonderland gaat over Alice die tijdens haar avonturen in Wonderland verliefd werd op de geest Cyrus, voordat deze van een klif gegooid werd door de kwaadaardige Rode Koningin. Als Alice hoort dat Cyrus mogelijk nog leeft, ontsnapt ze uit de inrichting waar haar vader haar heeft opgesloten en keert terug naar Wonderland om haar geliefde te redden.

Klik hier voor de trailer

Ze hebben al een acteur gecast voor de rol van Jafar (de tovenaar uit Aladdin) die blijkbaar een van de belangrijkste slechteriken gaat spelen en men zegt dat we mogelijk zelfs een glimp krijgen van de Hartenkoningin beter bekend als Cora uit de oorspronkelijke OUAT. 8]

Mulan en Aurora gaan we zeker vaker zien, zij vinden Belfire namelijk in het sprookjesbos. Ze zullen hem verzorgen.

En ik heb het idd gezien over once upon a time in wonderland, wat ik alleen raar vind is dat Regina ook te zien is in de trailer. Ze heeft er een rood pakje aan ze staat in de scene waar Cyrus van de klif geduwd word.

En ik heb ook gehoord dat ze in het nieuwe seizoen meer zullen tonen over het leven tijdens de vloek.
En ik ben ook benieuwd hoe Belle en tegen wie zij Storybroke moet verdedigen daarom moet ze achter blijven.

Al met al kan niet wachten tot september, nieuw seizoen van Avatar en van Once Upon A Time.
the12rz zaterdag 3 augustus 2013 om 18:53

ik keek vroeger (toen er op tv nog gave series werden uitgezonden)
ook heel graag naar shaman king weet niet of iemand dat nog kent
werd toen uitgezonden op fox kids of later jetix

http://www.youtube.com/watch?v=8qLl145FqQg

was wel gaaf altijd is alleen nooit afgemaakt op jetix
Littlewolf zaterdag 3 augustus 2013 om 19:51

Jhaa, dat ken ik nog wel :D dat was vroeger (toen ik een jaar of 9- 10 was) mijn favoriete programma.
Vind het nog steeds jammer dat ze niet alle afleveringen hebben uitgezonden op de Nederlandse tv. Gelukkig staan ze wel allemaal op youtube in het Engels dus misschien begin ik er nog eens aan om de hele serie eens te zien.

Dit programma vond ik vroeger ook erg tof. Geen idee of iemand dit ooit gezien heeft of nog kent.

http://www.youtube.com/watch?v=hqMoNg3BjpY
“I don’t need luck, though. I don’t want it. I’ve always had to struggle and fight, and that’s made me strong. It made me who I am.”
the12rz zaterdag 3 augustus 2013 om 20:46

Jaaa shinzo ! dik gaaf was dat mooi geanimeerd ook
keek ik ook altijd zo jammer dat dat soort series niet meer worden uitgezonden door disney X D

keek iemand ook dit
http://www.youtube.com/watch?v=cmnOjnoeq_s

vond dat opzich ook nog wel cool
Bericht is gewijzigd op zaterdag 3 augustus 2013 om 20:47.
Littlewolf zaterdag 3 augustus 2013 om 20:53

oh ja. Dat heb ik geloof ik ook wel eens op tv gezien. Vond er alleen niet zo veel aan geloof ik.

Geen idee of jullie dit kennen. Dit is echt uit mijn jeugd van toen ik nog heel klein was.

http://www.youtube.com/watch?v=z8XA_teyuYw
“I don’t need luck, though. I don’t want it. I’ve always had to struggle and fight, and that’s made me strong. It made me who I am.”
Naaz zondag 4 augustus 2013 om 00:13

Nee sorry heb het nog nooit van gehoord en gezien op tv.

Oké we gaan naar de volgende serie ik hoop dat jullie het wel kennen ehm... Winx club!
Ik keek dat zo graag vroeger en mis die tijden.Iedereen die ik kende dacht dat Stella de hoofdpersoon was van het verhaal maar ik was het echt het enige die zei dat Bloom dat was.
http://www.youtube.com/watch?v=x1OiPwXFBK4
''When people see good they expect good and i don't want to live up to anyone's
expectations''
~Damon Salvatore
JustaGirl zondag 4 augustus 2013 om 16:16

Uhm, winx? Dat kan ik me niet meer echt herinneren, dus ik weet niet of dat een goed teken is :P

Volgende, ik tel dit gewoon mee als serie. De beste sing en songwriter van Nederland Ik vind dat nou eindelijk eens een talentenjacht die leuk is om naar te kijken en te luisteren. Iets anders dan X- factor, the voice or something like that. Deze mensen hebben echt talent! Respect voor al die kandidaten, een liedje schrijven en dan ook nog eens een hit! Dat lijkt me echt freaking moeilijk. Respect _O_
Enige minpuntje die juryleden gaven echt bagger commentaar, naar mijn mening niet echt professioneel kritiek waar ze ook echt wat aan hadden. Maar meer van: "Oh, ik moet er van huilen!" :')