Deel een serie hier!

Naaz zondag 4 augustus 2013 om 17:48

Die ken ik alleen kijk er niet meer het is wel zolang tijd geleden dat ik überhaupt nog een serie volg!

Oké de volgende is kan niks bedenken dus de volgende mag bedenken!
''When people see good they expect good and i don't want to live up to anyone's
expectations''
~Damon Salvatore
the12rz zondag 4 augustus 2013 om 19:18

goed dan
ik vond deze serie ook heel geweldig vroeger

http://www.youtube.com/watch?v=n1w6oDI6wmU
Naaz zondag 4 augustus 2013 om 20:17

Ooh die ken ik!
Alleen keek ik niet vroeger.
Ik heb een site daarvoor.
Medabots.nl
Het is niet alleen voor medabots maar voor alle andere series ook daar.

Ehm... Spongebob Squarepants die ken jullie vast wel!

http://www.spongebob.nl/
Bericht is gewijzigd op zondag 4 augustus 2013 om 20:18.
expectations''
~Damon Salvatore
Arlekeno zondag 4 augustus 2013 om 20:23

the12rz schreef:
goed dan
ik vond deze serie ook heel geweldig vroeger

http://www.youtube.com/watch?v=n1w6oDI6wmU

Whaha, Medabots! Daar keek ik vroeger ook na, vond het ook geweldig :p. Als ik er nu op terugkijk vind ik het een nogal overdreven programma :P. I mean, in die tijd/wereld is het blijkbaar de normaalste zaak van de wereld dat iedereen een robot (Medabot dus) heeft, van leraren tot schoolkinderen. Nu is dat opzich niet zo'n probleem, was het niet dat dit vrijwel allemaal gevechtsrobotten zijn! Je geeft kinderen toch ook geen geweer in handen :') !

Neem het hoofdpersonage, Ikki, nu eens. Hij heeft nauwelijks geld en kan zich maar net een Medabot veroorloven. Maar de Medabot die hij koopt heeft geweren op zijn armen gemonteerd en een rakettenwerper op zijn hoofd! En dat soort robots verkoop je aan kinderen die er dan vervolgens voor de lol met elkaar gaan vechten :') . Dude, dat is ziek, zeker als je bekijkt dat de Medabot van Ikki dus een veroudert/zwakker model is. Oftewel, de andere modellen hebben nog krachtigere wapens. En dan zijn de mensen in die wereld verbaasd dat er een groep is die Medabots wil gebruiken om over de wereld te gaan heersen :') .

Anyhow, een serie uit mijn jeugd :D : Dragonball Z!

Zoals Katara het wss zou omschrijven: "This is just going to be some muscled guys shooting laserbeams at each other right?" :')

http://www.youtube.com/watch?v=kJO9vsjvUbg
mie7es.png

"Destiny is not the chances we take, but the choices we make..."
"Knowledge is a weapon, arm yourself well before you ride forth to battle..."
When you know what a man wants you know who he is...and how to move him
Zuko4Ever zondag 4 augustus 2013 om 22:12

Arlekeno schreef:
Anyhow, een serie uit mijn jeugd :D : Dragonball Z!

Zoals Katara het wss zou omschrijven: "This is just going to be some muscled guys shooting laserbeams at each other right?" :')

http://www.youtube.com/watch?v=kJO9vsjvUbg

Oh jee, Dragonball Z:P
Dat is een van die series waar ik me nu voor schaam dat ik ze vroeger leuk vond. Ja, vroeger vond ik het helemaal te gek. Maar na het de afgelopen jaren nog een keer (geprobeerd ) gekeken te hebben besefte ik me pas hoe weinig er eigenlijk in een aflevering gebeurd.

Arlekeno, je beschrijving klopt niet helemaal. Ja, de serie ging vooral over gevechten tussen de ‘good guys’ en de ‘bad guys’, maar de helft van de gemiddelde aflevering bestond uit:
1) de verbaasde blikken van de cast over de kracht van hun tegenstander en/of bondgenoot.
2) willekeurige scènes van de omgeving waar ze vochten
3) intensief staren tussen de twee partijen met innerlijke monologen die elke aflevering weer herhaald werden.
Het meest verschrikkelijk voorbeeld was toen bad guy Frieza aangaf dat de planeet waaropze zich bevonden binnen vijf minuten zou ontploffen. Zeven afleveringen (van elk twintig minuten) later, waren die vijf minuten nog niet om!

Al met al was het een leuke serie, maar verschrikkelijk traag. Ik zou hem best nog een keer willen kijken als ze al dat overbodige gedoe eruit zouden knippen… maar ja, dan zou de serie drie keer zo kort zijn.

Goed, de volgende serie die beoordeeld mag worden is Yu-Gi-Oh!

Eh, hoe kan ik deze serie omschrijven? :P
Yu-Gi-Oh draait om een kaartspel genaamd Duel Monsters, dat razend populair bij de mensen in die serie. Wat weinigen van hen echter weten, is dat het spel is gebaseerd is op duels die in het oude Egypte gehouden werden met echte monsters en echte magie. Deze magie zich opgesloten in de zeven mysterieuze Millennium Items. Aldus zijn er mensen die Duel Monsters willen gebruiken om, je raadt het al, de wereld over te nemen. :')

Oké, voordat je meteen heel geïnteresseerd raakt, die omschrijving klinkt een stuk boeiender dan dat het in werkelijkheid is. Dat hele magie gedoe is meestal slechts een voorwendsel om een nieuw seizoen aan het rollen te krijgen, zodat de personages een reden hebben voor een reeks duels (die overigens worden uitgevoerd door middel van holografische technologie, zodat je als kijker niet hoeft te kijken naar twee mensen die alleen maar kaarten neerleggen). :')

Als je logisch na gaat denken zul je al heel gauw ontdekken dat deze serie rammelt van alle kanten. Echter, als je je verstand op 0 zet kan het best amusant zijn. En als je dat niet kunt, dan kun je altijd nog doodlachen met de door fans gemaakte Yu-Gi-Oh! The Abridged Series, een hilarische parodie die de oorspronkelijke serie genadeloos onderuit trapt. _O-
Littlewolf zondag 4 augustus 2013 om 22:36

Yu-Gi-Oh :D dat ken ik wel. daar kreeg ik vroeger ook altijd naar. Bij ons op de bassischool was dat kaart spel een grote hype en dus had iedereen van die kaarten. En ja, ook ik had van die kaarten. xD

uhm, nu nog een nieuwe bedenken

The Ninja Turtles

En dan bedoel ik die uit 2002 geloof ik. In ieder geval niet die nu op tv is. Die serie heb ik altijd leuk gevonden. Het verhaal was goed en ze waren niet onoverwinnelijk. Natuurlijk wonnen ze wel op ten duur, maar ze hadden ook wel eens te lijden.
“I don’t need luck, though. I don’t want it. I’ve always had to struggle and fight, and that’s made me strong. It made me who I am.”
Naaz zondag 4 augustus 2013 om 23:57

Nee sorry ik keek nooit naar ninja turtles.
Het leek me altijd iets voor jongens maar dat is niet zo.

Oké de volgende is Jimmy Neutron!

Die kwam altijd op tv en ik heb niks van Jimmy Neutron ik hoop dat iemand dat kent.
Het was altijd leuk om te zien van Jimmy Neutron en Timmy Turner als een soort tv-special!
expectations''
~Damon Salvatore
Arlekeno maandag 5 augustus 2013 om 00:58

Naaz schreef:
Nee sorry ik keek nooit naar ninja turtles.
Het leek me altijd iets voor jongens maar dat is niet zo.

Oké de volgende is Jimmy Neutron!

Die kwam altijd op tv en ik heb niks van Jimmy Neutron ik hoop dat iemand dat kent.
Het was altijd leuk om te zien van Jimmy Neutron en Timmy Turner als een soort tv-special!

Nee ken ik niet.

Next up, Prison Break!

Mss dat sommige van jullie hem kennen want het was best een populaire serie een tijd terug. Het gaat over 2 broers, waarvan er één (Lincoln) vastzit 'on-death-row' voor de moord op de broer van de Vice-president van Amerika. Met 'death-row' wordt dus bedoeld dat hij ter dood is veroordeeld, maar nog in afwachting is van zijn executie. Zijn broertje Michael is een van de weinige die in zijn onschuld gelooft en besluit hem uit de gevangenis te breken. Dus overvalt hij een bank, wordt hij gepakt door de politie en hij zorgt ervoor dat hij in dezelfde gevangenis komt als zijn broer zodat hij hem kan uitbreken. Want ja, het grote voordeel is: Michael is een genie en werkte bij het bedrijf die de gevangenis gebouwd heeft. Daar komt nog bij dat hij de plattegrond van de gevangenis op zijn lichaam heeft laten tatoeëren :'). De jongen neemt geen halve maatregelen :').

In de gevangenis moet hij zijn plan uitvoeren om zowel zichzelf, zijn broer en enkele andere die hij nodig heeft binnen of buiten de gevangenis uit te breken vóórdat ze Lincoln executeren. Ondertussen ontdekken Lincoln's advocaten nieuw bewijs wat hen doet geloven dat Lincoln inderdaad slachtoffer is van een complot en de moord in zijn schoenen geschoven heeft gekregen. Degene verantwoordelijk daarvoor doen er vervolgens alles aan om te voorkomen dat de waarheid aan het licht komt...

Uiteindelijk zijn er 4 seizoenen van, maar persoonlijk vind ik seizoen 1&2 veruit de beste. De andere 2 zijn.....gewoon stukken minder :o

Trailer Seizoen 1: http://www.youtube.com/watch?v=3zxSwYyb2Vk
mie7es.png

"Destiny is not the chances we take, but the choices we make..."
"Knowledge is a weapon, arm yourself well before you ride forth to battle..."
When you know what a man wants you know who he is...and how to move him
Naaz maandag 5 augustus 2013 om 03:20

Arlekeno schreef:
[..]

Nee ken ik niet.

Next up, Prison Break!

Mss dat sommige van jullie hem kennen want het was best een populaire serie een tijd terug. Het gaat over 2 broers, waarvan er één (Lincoln) vastzit 'on-death-row' voor de moord op de broer van de Vice-president van Amerika. Met 'death-row' wordt dus bedoeld dat hij ter dood is veroordeeld, maar nog in afwachting is van zijn executie. Zijn broertje Michael is een van de weinige die in zijn onschuld gelooft en besluit hem uit de gevangenis te breken. Dus overvalt hij een bank, wordt hij gepakt door de politie en hij zorgt ervoor dat hij in dezelfde gevangenis komt als zijn broer zodat hij hem kan uitbreken. Want ja, het grote voordeel is: Michael is een genie en werkte bij het bedrijf die de gevangenis gebouwd heeft. Daar komt nog bij dat hij de plattegrond van de gevangenis op zijn lichaam heeft laten tatoeëren :'). De jongen neemt geen halve maatregelen :').

In de gevangenis moet hij zijn plan uitvoeren om zowel zichzelf, zijn broer en enkele andere die hij nodig heeft binnen of buiten de gevangenis uit te breken vóórdat ze Lincoln executeren. Ondertussen ontdekken Lincoln's advocaten nieuw bewijs wat hen doet geloven dat Lincoln inderdaad slachtoffer is van een complot en de moord in zijn schoenen geschoven heeft gekregen. Degene verantwoordelijk daarvoor doen er vervolgens alles aan om te voorkomen dat de waarheid aan het licht komt...

Uiteindelijk zijn er 4 seizoenen van, maar persoonlijk vind ik seizoen 1&2 veruit de beste. De andere 2 zijn.....gewoon stukken minder :o

Trailer Seizoen 1: http://www.youtube.com/watch?v=3zxSwYyb2Vk

Ja daar over heb ik gehoord van mijn neef hij zei ongeveer hetzelfde wat jij zegt.
Hij zei ook dat het een hele goeie serie was!
Deze is echt oud en heet What's with Andy!
Hier is de eerste aflevering:
http://www.putlocker.com/file/2C7BF710BF9CC4B3
expectations''
~Damon Salvatore
MysteryofAvatar maandag 5 augustus 2013 om 15:13

Ik vond de grappen nooit zo geweldig en die streken die ze uithaalden waren soms zo voorspelbaar dat het eigelijk na een tijdje ging vervelen, ik heb misschien 10 keer in mn leven daar naar gekeken maar toen vond ik het niet leuk meer.

Kennen jullie Victorious?

http://www.youtube.com/watch?v=zRrGfZirDhY
Ik denk, dus ik besta.