Deel een serie hier!

AvatarRoy zaterdag 10 augustus 2013 om 17:42

@ Naaz : Ik ben ook fan van BTR xD

On Topic: Hey Arnold ken ik nog, maar dat heb ik nooit leuk gevonden ofzo :P

De nieuwe: House Of Anubis (Amerikaanse versie van Het Huis Anubis)
It's the dawning of a new age... The end of the Avatar...
Naaz zondag 11 augustus 2013 om 00:03

JA die ken ik ook en die is erg leuk!

Carl 2

Carl ² is een Canadese komische sciencefiction-animatieserie over een tiener en diens kloon. De serie wordt getekend door PIP Animation. De serie, die sinds september 2005 wordt uitgezonden, telt drie seizoenen met in totaal 40 afleveringen. In Vlaanderen wordt de reeks (her)uitgezonden door VRT-jeugdkanaal Ketnet. In Nederland was de serie te zien op de voormalige zender Jetix.

http://www.putlocker.com/file/9E9ACC97B6E996D8
''When people see good they expect good and i don't want to live up to anyone's
expectations''
~Damon Salvatore
Momoness zondag 11 augustus 2013 om 11:09

Ik ben zelf helemaal weg van the vampire diaries!
Wat ik er leuk aan vind? Gewoon ik denk het liefdesverhaal en het bovennatuurlijke karakter! Het is ook nog eens een orgineel verhaal. Het is daarbij ook gewoon razend spannend dus ik waarschuw jullie voor het geval jullie verslaafd raken.

Op youtube staan er heel veel trailers over!
466Makookorraa.jpg
Naaz zondag 11 augustus 2013 om 14:03

Vampire diaries lijk me echt super gaaf!

Wie kent ghost whisperes die is ook te gek!
expectations''
~Damon Salvatore
diadan zondag 11 augustus 2013 om 14:29

Ik kijk momenteel naar Sword Art Online, Attack on Titan, Inazuma eleven Go: Galaxy, the walking dead en gurren lagann. Veel animes, maar de animes die ik nu kijk, vind ik echt geweldig. Heerlijke spanning en fantastische animaties
Flügel der Freiheit ( 進撃の巨人, Shingeki no Kyojin)
Zuko4Ever zondag 11 augustus 2013 om 15:27

The Vampire Diaries… daar heb ik gemengde gevoelens over. Het eerste en tweede seizoen waren geweldig, het grootste deel van drie ook, alleen lieten ze naar mijn mening op het eind wat steekjes vallen Ester en de Originals waren veel interessantere schurken dan een kwaadaardige shizofrene Alaric
Seizoen vier ging van kwaad naar en aangezien het seizoen eindige met een suïcidale Silas die nog steeds niet dood is heb ik niet erg hoge verwachtingen voor seizoen vijf. Maar gelukkig hebben The Originals nu hun eigen spinoff-show gekregen, dus als het nieuwe seizoen tegenvalt, ga ik die show toch gewoon kijken.

Ghost Whisperer is toch een soort CSI alleen met iemand die met spoken geesten kan praten? Ik heb wel eens een paar halve afleveringen gezien, maar het heeft me nooit genoeg kunnen boeien om de serie te gaan volgen (hetzelfde geld voor de normale CSI). :P

De volgende serie: The Tudors vertelt in 4 seizoenen over het leven van de Engelse Koning Henry Tudor VIII, die regeerde in de 16e eeuw. Seizoen 1 begint met de vroegste periode van Henry’s heerschappij; de politieke intriges, zowel aan zijn hof als internationaal. Daarnaast wordt Henry onder druk gezet om een mannelijke troonopvolger te verwekken, iets waar hij en zijn vrouw Catherine nog niet in geslaagd zijn…

Het sterkste aan deze serie vind ik de personages, die bijna allemaal driediemensionaal worden neergezet. Het is niet alleen maar goed en slecht. Het ene moment kun je ze haten, maar het andere moment kun je toch sympathie voor ze voelen. Het is moeilijk uit te leggen. :S
Bericht is gewijzigd op zondag 11 augustus 2013 om 15:27.
Naaz dinsdag 13 augustus 2013 om 13:03

Lijkt me een gave serie!

En ja Ghost Whisperes is een serie die gaat over een Vrouw die getrouwd is maar geesten kan zien en helpt ze naar het licht te brengen!

Wie kent Totally Spies nog!
Hier onder is er een aflevering!

http://www.putlocker.com/file/170EA75CA513E1CC
expectations''
~Damon Salvatore
JustaGirl dinsdag 13 augustus 2013 om 13:16

Naaz schreef:
Lijkt me een gave serie!

En ja Ghost Whisperes is een serie die gaat over een Vrouw die getrouwd is maar geesten kan zien en helpt ze naar het licht te brengen!

Wie kent Totally Spies nog!
Hier onder is er een aflevering!

http://www.putlocker.com/file/170EA75CA513E1CC

Nee, nee, nee!! Waarom?! Je wordt bedankt Naaz, nu krijg ik meteen dat intro liedje weer in mijn hoofd. Damn... Volgens mij vond ik het vroeger wel oké, als ik het nu zo terugzie echt hartstikke ongeloofwaardig allemaal. Ik bedoel maar alleen al dat hele 'ingezogen' door een gat overal en nergens gebeuren naar whoop :')

Uhm, even denken... Oh ja natuurlijk! Awkward hoe kon ik er ook niet op komen. Hehe, een serie waarin je lekker je verstand op nul kan zetten 8)
Naaz dinsdag 13 augustus 2013 om 13:27

Haha graag gedaan hoor! :P
Ik heb gehoord over Awkward.
Ik denk dat ik het wel leuk zo gevonden hebben
Maar meer heb ik niet over die serie.

Hollywood Heights is echt een waanzinnige serie en het is echt tof!! :D
http://www.youtube.com/watch?v=keSp7xh4G2M
expectations''
~Damon Salvatore
JustaGirl woensdag 14 augustus 2013 om 21:34

Hm, ik heb weleens een paar afleveringen gezien op MTV, maar het heeft me nooit zoveel geboeit dat ik het wilde blijven volgen.

Ik weet niet of iemand deze kent, maar ik plaats hem toch.
Psych. Even kort waar deze hilarische serie over gaat. De hoofdpersoon Shawn Spencer is een jonge adviseur op een politiebureau in Sant Barbara. Hij lost misdaden op (samen met zijn vriend Gus) d.m.v. zijn paranormale gave: helderziendheid. Echter is hij niet echt ‘helderziend’, maar heeft een ontzettend goed oog voor detail en een zeer goed geheugen. Shawn raakte betrokken bij de politie toen hij verdacht werd in een zaak omdat hij dingen wist, die volgens de politie alleen de dader zou weten. Aldus deed Shawn zich voor als helderziende om zich uit de nesten te redden. De politie was erg onder de indruk van zijn gave en dachten dat ze zo iemand als hij goed zouden kunnen gebruiken. Sindsdien moet hij zijn ‘toneelstuk’ vol blijven houden, anders wordt ie weer gearresteerd.
Bericht is gewijzigd op woensdag 14 augustus 2013 om 21:37.