Deel een serie hier!

Naaz donderdag 15 augustus 2013 om 14:33

Mwah, Ik heb nooit die serie gezien en ik vind het ook niet echt leuk.

De volgende serie mag de volgende bepalen!
''When people see good they expect good and i don't want to live up to anyone's
expectations''
~Damon Salvatore
diadan donderdag 15 augustus 2013 om 15:44

Ik heb deze week Sword Art Online afgerond en ik moet zeggen: het is één van de beste animes die ik ooit gezien heb. Geweldige storyline in de eerste 14 afleveringen, gevolgd door een mooi liefdesverhaal in de elf andere afleveringen.

Momenteel kijk ik highschool of the dead. Deze anime is voor de meeste mensen hier niet echt geschikt, vanwege de nogal expliciete scènes die er in voorkomen. Hij is denk ik ook vooral gericht op mannen vanaf 16+. Waarom het zo'n goede anime is? Zombies en nogal overdreven vrouwelijke rondingen XD
Flügel der Freiheit ( 進撃の巨人, Shingeki no Kyojin)
Zuko4Ever zondag 18 augustus 2013 om 16:56

Pysch lijkt me iets te veel richting komedie voor mij om echt leuk te vinden, tenminste te oordelen naar die trailer. Ik hou er niet zo van als er humor in moet zitten ten koste van het verhaal.
Highschool of the Dead…. Ik heb de opening gezien en ik zoek toch echt meer in een serie dan zombies en ‘vrouwelijke rondingen’. Dingen zoals een goed verhaal bijvoorbeeld en die indruk krijg ik hier nu niet echt van.

Revenge begint wanneer Emily Thorne naar “The Hamptons” (de buurt van de rijke elite) komt en daar een huisje huurt vlak naast de villa van de familie Grayson. Maar ze is daar niet om de zomer door te brengen.
Emily is in werkelijkheid ‘Amanda Clarke’, wiens vader jaren geleden door de familie Grayson voor het financieren van terroristen erin geluisd is en uiteindelijk stierf in de gevangenis. Nu is Emily/Amanda terug, met maar één doel; wraak op iedereen die aan de veroordeling en samenzwering tegen haar vader heeft meegewerkt.

Zoals de trailer al aangeeft: “This is not a story about forgiveness.(6)

ChloeDeborah zondag 18 augustus 2013 om 17:08

diadan schreef:
Ik heb deze week Sword Art Online afgerond en ik moet zeggen: het is één van de beste animes die ik ooit gezien heb. Geweldige storyline in de eerste 14 afleveringen, gevolgd door een mooi liefdesverhaal in de elf andere afleveringen.

Momenteel kijk ik highschool of the dead. Deze anime is voor de meeste mensen hier niet echt geschikt, vanwege de nogal expliciete scènes die er in voorkomen. Hij is denk ik ook vooral gericht op mannen vanaf 16+. Waarom het zo'n goede anime is? Zombies en nogal overdreven vrouwelijke rondingen XD

SAO... ik ben het er mee eens! Het heeft me een zelfs een aantal huilbuien opgeleverd... Anyhow highschool of the dead... ken ik niet. Het doet me denken aan deze: Attack on Titan. Ik heb het zelf nooit gezien en ben het ook niet van plan.
*:--☆--:*:--☆:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆:*:-
Long ago, the websites lived together in harmony… Then everything changed when Windows Vista attacked! Only Google, Master of All Search Engines could stop it. But when the internet needed it most, Google vanished.Then its retarded half-cousin Bing came around f*cking sh*t up, god damn it, bing bing
diadan zondag 18 augustus 2013 om 17:15

ChloeDeborah schreef:
[..]

SAO... ik ben het er mee eens! Het heeft me een zelfs een aantal huilbuien opgeleverd... Anyhow highschool of the dead... ken ik niet. Het doet me denken aan deze: Attack on Titan. Ik heb het zelf nooit gezien en ben het ook niet van plan.

Bij SAO heb ik ook wel eens even moeten slikken en een traantje moeten wegpinken. Schitterende anime.

Denk jij dat Attack on Titan op Highschool of the dead lijkt? Daar klopt echt niets van. Attack on Titan is te vergelijken met SAO. Enorm spannend en geweldige animaties. Geef het een kans, zou ik zeggen
Flügel der Freiheit ( 進撃の巨人, Shingeki no Kyojin)
ChloeDeborah zondag 18 augustus 2013 om 17:21

diadan schreef:
[..]

Bij SAO heb ik ook wel eens even moeten slikken en een traantje moeten wegpinken. Schitterende anime.

Denk jij dat Attack on Titan op Highschool of the dead lijkt? Daar klopt echt niets van. Attack on Titan is te vergelijken met SAO. Enorm spannend en geweldige animaties. Geef het een kans, zou ik zeggen

Ik zal het proberen! Ik zag namelijk al allemaal dingen voorbij komen op tumblr, maar ik had er nooit echt aandacht aan besteed.
*:--☆--:*:--☆:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆--:*:--☆:*:-
Long ago, the websites lived together in harmony… Then everything changed when Windows Vista attacked! Only Google, Master of All Search Engines could stop it. But when the internet needed it most, Google vanished.Then its retarded half-cousin Bing came around f*cking sh*t up, god damn it, bing bing
yohoho170 zondag 18 augustus 2013 om 18:13
Moderator

eeh kennen jullie de serie Rocket Powers nog?!

vond het zelf jaren geleden altijd wel lachen :p
tumblr_m6xqhyN0u31rzla8ao1_250.png
ChloeDeborah zondag 18 augustus 2013 om 18:33

yohoho170 schreef:
eeh kennen jullie de serie Rocket Powers nog?!

vond het zelf jaren geleden altijd wel lachen :p

Ik vond het echt werkelijk niks. Geen idee waarom, maar ik vond alleen de opening leuk...

En ander programma: Adventure Time! oftewel Tijd voor Avontuur. Het is een heel erg random programma dat werkelijk nergens op slaat. Bij sommige afleveringen denk je echt van wtf, maar het is wel leuk.

Naaz maandag 19 augustus 2013 om 00:19

Oké:S? Dat is echt waar een......

Ik ben een tijdje The vampire diaries gaan volgen kijken en het is echt waanzinnig leuk!!!! :'D
Ben niet echt zo ver maak toch! Ik wou echt een tijdje zulke series kijken en ik heb er een gevonden.
Ik vind het echt zo leuk!

Oké de volgende serie is: Drake&Josh!
Die serie is echt waanzinnig leuk en grappig.
Het is altijd wel lachen en je kunt er van leren!
''When people see good they expect good and i don't want to live up to anyone's
expectations''
~Damon Salvatore
sukifan maandag 19 augustus 2013 om 17:31

Ik vind die serie echt zo DOM! Elke keer als het voorkomt zapp ik het weg. Ik begrijp gewoon niet wat mensen er leuk aan vinden.

Flikken Maastricht, echt een super serie.
"But, i guess that the nice part about a family is that they always be there for you." ~Ikki