Videos doen het niet

Anarchisme vrijdag 15 mei 2015 om 10:59

Ik kon niet hulpeloos toekijken hoe verschillende mensen hier problemen ondergaan, dus ik kom even snel te hulp.

De video's zijn niet verwijderd. Het ligt waarschijnlijk aan jullie browser/extensies, etc.

Als je de video's direct wil kijken: Avatar-fourelements maakt gebruikt van MIJN links en die staan op deze site:
http://mp4upload.com/users/avatar

Hopelijk is het nu duidelijk. Voor mij werkt alles nog altijd perfect.
RicoVBB vrijdag 15 mei 2015 om 11:06

Anarchisme schreef:
Ik kon niet hulpeloos toekijken hoe verschillende mensen hier problemen ondergaan, dus ik kom even snel te hulp.

De video's zijn niet verwijderd. Het ligt waarschijnlijk aan jullie browser/extensies, etc.

Als je de video's direct wil kijken: Avatar-fourelements maakt gebruikt van MIJN links en die staan op deze site:
http://mp4upload.com/users/avatar

Hopelijk is het nu duidelijk. Voor mij werkt alles nog altijd perfect.

De video's die het niet doen zijn de nederlandse video's (De winnaar is... en verder). De engelse video's doen het wel gewoon, maar we willen ze juist graag in het nederlands kijken.
Anarchisme vrijdag 15 mei 2015 om 13:09

RicoVBB schreef:
[..]

De video's die het niet doen zijn de nederlandse video's (De winnaar is... en verder). De engelse video's doen het wel gewoon, maar we willen ze juist graag in het nederlands kijken.

Ah, op die manier. Zoals je ziet provide ik alleen de ENGELSE versie van LOK; de Nederlandse versie heeft iemand anders geregeld. Dus tja, verder kan ik helaas niets doen!
Donja vrijdag 15 mei 2015 om 18:36

Zukofan schreef:
[..]

Ik heb de link gestuurd. ;)

:'D wil je mij ook alsje een paat links sturen :D
Zukofan vrijdag 15 mei 2015 om 21:37

Donja schreef:
[..]

:'D wil je mij ook alsje een paat links sturen :D

Zal ik doen.
pc8nd.jpg
bunraku vrijdag 12 juni 2015 om 23:03

Zou je het ook bij mij willen doen :] xD
Thomas98 vrijdag 7 oktober 2016 om 15:08

De Nederlandse afleveringen doen het nog steeds niet. Is dit nog steeds het zelfde probleem of opnieuw? En zou hier een website beheerder willen reageren want ik neem aan dat die hier meer verstand van heeft.

En mocht iemand een linkje hebben van een site waar ik de Nederlandse afleveringen kan kijken zie ik ze graag verschijnen.
Ik ben Thomas ben nu 17 jaar oud.

Ik kijk al zolang als ik me kan herinneren avatar en ben een enorme fan van Aang.

En mijn hobby´s zijn bezig zijn in de natuur en lezen en ik vind het ook erg leuk om nieuwe mensen te leren kennen.

Mijn E-mailadres is thomas-anoniem@hotmail.com voor als mensen zin hebben om elkaar te leren kennen.8)
Ik ben een aardige spontane jongen die al zijn hele leven fan is van de legende van Aang.
Anarchisme vrijdag 7 oktober 2016 om 20:07

Thomas98 schreef:
De Nederlandse afleveringen doen het nog steeds niet. Is dit nog steeds het zelfde probleem of opnieuw? En zou hier een website beheerder willen reageren want ik neem aan dat die hier meer verstand van heeft.

Klopt. Alle Nederlandse afleveringen zijn enkele maanden geleden offline gehaald van mijn mp4-upload account. Ik neem aan door copyrightgedoe. Websitebeheerders vertikken het om te reageren. Volgens mij wacht ik nu al bijna 5-6 maanden op een reactie.

Maar ach, ik heb überhaupt geen interesse meer om de afleveringen nog te uploaden voor Avatar-fourelements, gezien de manier waarop deze website verwaarloosd wordt.
Bericht is gewijzigd op vrijdag 7 oktober 2016 om 20:08.
ATLOK zondag 9 oktober 2016 om 16:46

Het is inderdaad erg jammer dat er geen aandacht meer gestoken wordt in deze site. Van de fantastische functionaliteit is niks meer over. :(
Anarchisme schreef:
[..]

Klopt. Alle Nederlandse afleveringen zijn enkele maanden geleden offline gehaald van mijn mp4-upload account. Ik neem aan door copyrightgedoe. Websitebeheerders vertikken het om te reageren. Volgens mij wacht ik nu al bijna 5-6 maanden op een reactie.

Maar ach, ik heb überhaupt geen interesse meer om de afleveringen nog te uploaden voor Avatar-fourelements, gezien de manier waarop deze website verwaarloosd wordt.
You think freedom is something that you can give or take on a whim. But to your people, freedom is just as essential as air. And without it there is no life, there is only darkness. - Zaheer
Pagina 12